bazarnews

کد خبر: ۲۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
دومین مناظره انتخاباتی امروز به طور زنده از شبکه یک سیما و شبکه رادیویی ایران پخش می‌شود.
بازار نیوز -سید مصطفی هاشمی طبا، سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف، سید مصطفی آقامیرسلیم، حسن روحانی و اسحاق جهانگیری امروز درباره موضوعات فرهنگی و سیاسی مناظره می‌کنند.

مناظره زنده نامزدهای ریاست جمهوری امروز، جمعه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ با حضور شش نامزد در استودیوی مناظره های تلویزیونی برگزار و به صورت زنده از شبکه اول، شبکه خبر و رادیو ایران برای مردم پخش می شود. این مناظره ساعت ۲۲ نیز از شبکه چهار سیما و شبکه رادیویی جوان بازپخش خواهد شد.

در مناظره امروز نامزدها به سوالات مجری برنامه درباره موضوعات مختلف سیاست داخلی و خارجی و مسائل فرهنگی پاسخ می دهند و پیرامون این موضوعات بحث می کنند.

نتایج نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما نشان داد، میزان بیننده نخستین مناظره زنده در سطح ملی بیش از ۶۰ درصد بوده است.

نظرسنجی های این مرکز که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه در تهران و ۳۲ مرکز استان انجام شده، گویای این واقعیت است که در فاصله قبل و پس از برگزاری اولین دور مناظره های انتخابات ریاست جمهوری (۶ تا ۱۰ اردیبهشت) میزان مراجعه مردم به شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برای کسب اطلاع از اخبار و رویدادهای مربوط به انتخابات از ۶۷.۲ درصد به ۷۴.۸ درصد رسیده است.

بر اساس همین نظرسنجی، در همین فاصله زمانی، میزان اقبال عموم به شبکه‌های اجتماعی با کاهش همراه بوده و از ۲۳.۴ به ۲۱.۱ درصد رسیده است.

مناظره سوم که مناظره آخر نامزدهای ریاست جمهوری خواهد بود ۲۲ اردیبهشت با اجرای مرتضی حیدری برگزار خواهد شد.
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: