bazarnews

کد خبر: ۲۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
جمع بندی میرسلیم در پایان مناظره سوم؛
میرسلیم در جمع بندی سخنانش گفت: من ادعای معجزه برای حل مشکلات کشور را ندارم مگر با یاری خود شما ، لطف خداوند و البته داشتن برنامه مستقل و عزم جزم برای باز کردن گره ها.
بازار نیوز - میرسلیم مهمترین مساله کشور را فساد در دستگاه های اداری دانست و گفت: سایر فسادها ناشی از فساد دستگاه های اجرایی است. من با رباخواری در دستگاه های اداری که موجب بی چارگی خانواده ها شده جنگ خواهم کرد. البته مبارزه جدی با فساد خواسته شما مردم و مقام معظم رهبری است که جز با انتخاب افراد پاک دست میسر نخواهد شد.
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: دولت من دولت مردانه فاسد نخواهد بود. مهار تورم با افزایش تولید و خدمات هنر است، دولت یازدهم با ایجاد رکود اقتصادی تورم را کنترل کرد که عین بی هنری است و کمر مردم و اقتصاد را شکسته است.
 
میرسلیم افزود: با شناختی که توسط دفاترمان از سراسر کشور داریم برنامه فوری برای توسعه بخش کشاورزی با توجه به وضعیت بحرانی منابع آب کشور داریم. ما برنامه توسعه صنعت خودروسازی که موجب بحران اقتصادی و بحران محیط زیستی و نارضایتی عمومی شده که شایسته مردم نیست را داریم.
 
وی رسیدگی به وضع کارگران و کارمندان دولت را یکی دیگر از برنامه های خود اعلام کرد و گفت:توجه به روستاییان و عشایر از اولویت های دولت ماست. از طرفی توجه به کارگاه های تولیدی کوچک و به کارگیری جوانان در شرکت های دانش بنیان در صدر برنامه های ماست.
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به نامزدهای دیگر گفت: سلام دانشجویان را به شما می رسانم و می گویم که آنها منتظر اجابت دعوت شان از شما برای حضور در میان آنهاست، این دعوت را پاسخ دهید.
 
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: