bazarnews

کد خبر: ۲۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
جمع بندی رئیسی در پایان مناظره سوم؛
رئیسی در بخش جمع بندی گفت: در ارتباط با منابع لازم برای هدفمندی یارانه ها، همه منابع بررسی شده و کارشناسی دقیق هم صورت گرفته است. در عین حال می خواهیم از فرار مالیاتی جلوگیری شود و ما هم در این رابطه قاطع هستیم و با این مسائل برخورد می کنیم.
بازار نیوز - رئیسی افزود: قاچاق کالا از سوی افراد و دوست و آشنایان دولتمردان را رسیدگی خواهیم کرد و از ادامه آن جلوگیری می کنیم؛ ضمن اینکه از دست اندازی افراد خاص به منابع بانکی جلوگیری خواهیم کرد و معتقدیم که اگر جلوی هزینه های اضافی و روحیه اشرافی گری گرفته شود، می توان یارانه را به دهک های پایین جامعه رساند و وضعیت متفاوتی را ایجاد کرد؛ کما اینکه دولت به تازگی نسبت به کسانی که تحت حمایت سازمان های کمیته امداد و بهزیستی بوده اند، یارانه را افزایش داده است.
 
رئیسی گفت: من سخنور نیستم و روحیه قضایی دارم؛ ضمن اینکه در مورد رسیدگی به فساد نزدیکان هم، اگر آقای روحانی با حضور دادستانی در دفترش، مساعدت لازم را برای برخورد با این پرونده ها صورت می داد و تشکیک نمی کرد، کار به شکل دیگری پیش می رود.
 
وی تصریح کرد: در رابطه با سیاست خارجی، اطلاعات من کمتر از شما آقایانی که اکنون صحبت می کنید، نیست و فقط در حوزه برجام، کار به شکل دیگری پیش می رود. ضمن اینکه ارتباطات خارجی را به اعتبار جایگاه اداری خود، به خوبی برقرار کرده اند. چرا می خواهید تهدید و برخورد کنید. این کار اخلاقی نیست.
 
رئیسی گفت: اطلاعات بنده نسبت به مسائل سیاست خارجی اطلاعات کمتر از شما نیست ضمن اینکه چرا نسبت به مساله آزادی های سیاسی، مردم را می ترسانید، آزادی های سیاسی وظیفه دولت است و باید به عنوان دولت آن را تضمین کرد.
 
وی اظهار داشت: مگر خدا زبان را برای کردها آزاد کرده است، این قانون اساسی است که آزادی زبان، لباس را برای کردها ارایه داد؛ پس دولت باید این موارد را تضمین کند. ما شهروند درجه یک و دو و سه نداریم؛ من باید رئیس جمهور 80 میلیون نفر باشم.
 
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: