bazarnews

کد خبر: ۲۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: شرایط تیم ملی برای شرکت در رقابت های لیگ جهانی 2017 ایده آل نبود.
بازار نیوز - سعید معروف پس از شکست ایران برابر روسیه و عدم راهیابی تیم ملی به مرحله فینال لیگ جهانی 2017 با اشاره به اینکه ورزش حرفه ای افت و خیز داشته و مهم آن است که از این مراحل برای آینده درس بگیریم،افزود: طبیعی است که امسال لیگ جهانی خیلی خوبی برای ایران نبود،البته شرایط ایران هم ایده آل نبود.
وی افزود: متاسفانه در لیگ جهانی امسال خوب پیش نرفتیم اما باید بگویم ورزش همین است و روزهای خوب و بد و مسابقات خوب و بد زیادی دارد.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: بازیکنان دراین رقابت ها زحمت خود را کشیده و آنچه در توان داشتند را به نمایش گذاشتند،متاسفانه صعود نکردیم ولی بار دیگر یادآوری می کنم که طبیعت ورزش همین است.
معروف در پاسخ به این سئوال که به نظر شما مشکل والیبال ایران کجا بود که در این رقابت ها نتوانستیم انتظارات را برآورده کرده و پاسخگوی افکار عمومی باشیم، اظهارداشت: هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد که تیم ما نیز از آن مستثنی نیست،باید پس از هر دیدار فیلم آن مسابقه را درکنار مربیان مشاهده کنیم ،به طور حتم با آنالیز کادر فنی و اطلاعات آنان می توانیم بهتر شویم .
وی ادامه داد: در مجموع در این دوره از رقابت ها نقاط ضعف بیشتر از قوت ها بود، این تمام توان والیبال ایران نبود، توانایی والیبال ایران بیش از این است و باید در آنالیزهای بعدی اشکالات را پیدا و برطرف کنیم و از این مسابقات برای آینده کسب تجربه کنیم.
معروف با ابراز قدردانی از مردم و هودارانی که در این مدت از تیم ملی والیبال حمایت کردند، گفت: از تمامی دست اندرکاران تیم ملی نیز تشکر و قدردانی می کنم.این مسابقات پایان خوبی برای والیبال ایران نداشت، اما به اندازه ای حرفه ای شدیم که با روزهای خوب اوج نگیریم و در روزهای بد همه چیز را فراموش کنیم.
تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست برابر روسیه به کار خود در لیگ جهانی سال 2017 پایان داد. ملی پوشان کشورمان در 9 مسابقه خود سه برد و 6 شکست تجربه کردند
 ایرنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: