bazarnews

کد خبر: ۲۴۶۷۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
در چند هفته اخیر خبرهایی مبنی بر ادغام موسسه در شرف تأسیس ثامن در کوثر به گوش می رسد.
بازار نیوز - ادغام موسسه ثامن و کوثر به بررسی بیشتری نیاز داردبه گزارش خبرداغ ، با توجه به اخبار چند هفته گذشته مبنی بر ادغام موسسه اعتباری ثامن در موسسه کوثر و تشکیل بانک بزرگ کوثر به نظر می‌رسد این موضوع عملی نشود.

هم اکنون موسسه اعتباری ثامن بیش از ۶۰۰ شعبه در سراسر کشور داشته و قدمت طولانی در نظام پولی و بانکی دارد.


موسسه اعتباری کوثر نیز موسسه ای جوان و نوپا که دارای تعداد شعب بیش از ۳۰۰ شعبه است که طبیعتاً نمی‌تواند جور ۶۰۰ شعبه موسسه ثامن را بکشد.

اگر بحث ادغام موسسه بزرگ و در شرف تأسیس ثامن در موسسه کوثر صحیح باشد به نظر می رسد این تصمیم نیاز به بررسی بیشتری داشته باشد.

موسسه ثامن تعداد زیادی شعبه دارد و مشتریان بسیار زیادی را نیز داراست و به مراتب این تعداد مشتری و منابع بانکی بیشتر از موسسه کوثر است.

حال آنکه موسسه اعتباری کوثر بخواهد این موسسه اعتباری در شرف تأسیس را تحت تکفل بگیرد ممکن است خود این موسسه اعتباری مجاز دچار کمبود نقدینگی بشود.

خوب از مسئولان بانک مرکزی بررسی های بیشتری را در این خصوص داشته باشند تا تجربه تلخ موسسه اعتباری کاسپین به وجود نیاید. 
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شهرام رییسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
درود.تنهاراه برای کمک به موسسه بزرگ وسرشارازمنابع مالی فراوان ثامن فقط دریافت مجوزوتاسیس بانک ثامن است وبانک مرکزی هم بلاخره مجبورمیشودبه ثامن چنین مجوزی رابدهد،پس چه بهترکه سریعتراین مجوزرابه ثامن بدهدواین دست وان دست هم نکندوبرای کشورواقتصادومردم وامنیت وهمبستگی هزینه نتراشدوفورااطلاع رسانی صحیح هم صورت بگیرد تاچندمیلیون ایرانی راهم ارام نماییدوهم خطر ات امنیتی ودرگیری های خیابانی وسواستفاده ضدانقلاب ودشمن راازبین ببرد......نیازبه ورودقدرتمندانه ومدبرانه رهبری فرزانه به قضیه ثامن شدیدااحساس میشود.صلوات
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
مگر مشکل مردم ادغام شدن یا نشدن یا یا مجوز داشتن یا نداشتن است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
وقتی رئیس هردواست یکی است چرا نمی شود بانک مرکزی کمک کند میشود
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
به جای این مسخره بازیا بیایین موسسه ثامن رو مجبور به پرداخت سپرده هایی که قرارداشون تموم شده کنین ،
ببینین کسانی که میان سپردشونو زودتر از موعد برمیدارند رو پول ندید ولی اون دسته از افرادی که وقت قراردادشون به اتمام رسیده و نمیخوان تمدید کنند رو پرداخت کنن . اینطوری با پرداخت مبلغ این سپرده گذاران و مشاهده ان توسط مردم دیگر هم خیال مردم اسوده میشه که موسسه پولهارو پرداخت میکنه هم حجوم جمعیت کمتر میشه تا مردم دیگر بتونند سپرده گذاری کنند و روال کار درست بشه. این رو بدونین با پرداخت پول حرف میچرخه دهن به دهن . یه کار غلطی موسسه میکنه من از دهنه ریس موسسه شنیدم که پنصد تومن پانصد هزار تومن به مردم پول میده برن خخخخ باز فردا میان میشینن فرقی نمیکنه که . زخم رو مداوا نکردی فقط جای بخیه گاز استریل گذاشتی .موفق باشین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
با توجه به کشمش بر سر ادغام موسسه اعتباری ثامن پس تکلیف مردم که هروز در ب موسسه تجمع می کنند و خواستار ارائه خدمات می باشند چیست ؟ اگه این موسسه ورشکسته نشده پس چرا به مردم خدمات دهی نمی کند ؟ سپرده های مردم را چرا نمی دهد ؟که هروز مردم تجمع نکنند و باعث ایجا نارضایتی نشود مسئولین چرا به فکر مردم نیستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
لعنت بربانک مرکزی که مردم رابه مسخره گرفته بابامردم پولشان رامیخواندچراتواین مملکت کسی جوابگونیست
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: