bazarnews

کد خبر: ۲۵۹۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
آخرین و جدیدترین اخبار فرهنگیان در موضوعات مختلف را از اینجا دریافت کنید.
به گزارش خبرنگار بازار نیوز، بیش از یک میلیون نفر از جمعیت کشور فرهنگیان تشکیل می دهند که وظیفه تربیت و آموزش جامعه را بر دوش دارند. به همین دلیل هم از حیث کیفی و هم از نظر کمی پرداختن به مسائل و مطالبات فرهنگیان بسیار با اهمیت است.

با این مقدمه بازار نیوز در نظر دارد از این تاریخ با تمرکز بیشتری مسائل و اخبار فرهنگیان را پیگیری کند تا شاید گرهی از مشکلات صنفی این قشر گشوده شود.

آخرین اخبار فرهنگیان / اخبار امروز
آخرین و جدیدترین اخبار فرهنگیان

به همین منظور بخشی را در سایت بازار نیوز راه اندازی کرده ایم تحت عنوان اخبار فرهنگیان در پایین صفحه نخست سایت که در آن مهم تریم اخبار فرهنگیان اعم از مسائل صنفی فرهنگیان، ضمن خدمت فرهنگیان، فیش حقوقی فرهنگیان، دانشگاه فرهنگیان، اسکان فرهنگیان، نقل و انتقالات فرهنگیان، آموزش های ضمن خدمت و دیگر مسائل را جمع آوری و بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

امید داریم تا این پیگیری ها مثمر ثمر باشد و بتوانیم در راستای بهبود وضعیت فرهنگیان کشور و اطلاع رسانی به موقع اخبار فرهنگیان موفق باشیم.

از شما مخاطبان گرامی نیز درخواست داریم تا ما را از طریق بخش نظرات از مسائل و مشکلات فرهنگیان مطللع کنید و در این مسیر کمک کار ما باشید.

برای مشاهده اخبار فرهنگیان روی لینک زیر کلیک کنید:


در لینک بالا جزئیات مختلف دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و آزمون های ضمن خدمت، وضعیت حقوق ها، افزایش حقوق و جزئیات مربوط به دریافتی های فرهنگیان، تصمیمات و اظهارات مسئولان وزارتخانه، مدیران دولتی و نمایندگان مجلس در خصوص فرهنگیان، اخبار مربوط به مسائل رفاهی و تفریحی فرهنگیان را دیافت خواهید کرد.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مظاخر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
0
چرامطالبات فرهنگیان رانمی پردازیددروغگویان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: