bazarnews

کد خبر: ۳۳۹۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
موسسه کاسپین با انتشار اطلاعیه ای از طلبکاران موسسه منحله فرشتگان خواست برای دریافت طلب خود مراجعه کنند.
بازار نیوز -  پس از مشکلات زیادی که برای طلبکاران موسسات مالی ورشکسته پیش آمد، امروز بعدازظهر، موسسه کاسپین اعلام کرد مسئول پرداخت بدهی به طلبکاران موسسه فرشتگان تا سقف 2 میلیارد ریال شده است.

در اطلاعیه کاسپین آمده است: به اطلاع کلیه سپرده گذاران محترم می رساند، پیرو فرآیند اجرایی پاسخگویی به مطالبات و جهت احقاق حقوق کلیه سپرده گذاران تعاونی های منحله (به ویژه فرشتگان) از سوی موسسه اعتباری کاسپین، با مساعدت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمانهای ذی ربط، پس از رفع انسداد حساب های توقیف شده، روند تعیین‌تکلیف و پرداخت مطالبات تا سقف ۲ میلیارد ریال از تاریخ ۹۶/۰۸/۱۱ در کلیه شعب منتخب از سر گرفته می شود.

کلیه مشمولین می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی و مستندات مربوط جهت افتتاح حساب و تعیین تکلیف سپرده خود به شعب منتخب این موسسه مراجعه فرمایند.

همچنین تعیین تکلیف مبالغ بالاتر در دست اقدام بوده و پس از شناسایی و ارزیابی اموال و دارایی ها، بزودی به اطلاع سپرده گذاران محترم خواهد رسید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
خدا کند دروغ نباشد وای به حالتان اگر مردم دوباره سر کار گذاشته باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
بی شرفهها جر دروغ گفتید امروز در کرمان ان غوغا بو بک ریال هم نمی دادند زنی می خواست خودش را اتش بزند خدا ازتان نگذرد چرادروغ گفتی یا شما دروغ رفتید مردم را مر را سر کار کذاشته کارمندان بان را زدند آنها مردم میتند برایتان مهم نیست به خدا بابایتان را در می اوریم ا پولها را از حلقوم زن وبچه هایتان بیرون نی کشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
چرا دروغ میگویید....با چه رویی این حرفها رادرسایتها می نویسید .مردم را سرکار گذاشتید .دارید برای خودتان وقت می خرید .از زمانی که شما به مردم 10/8/96اعلام کردید بروید تکلیف پولهایتان را معلوم کنید . تا 200 میلیون بدون کم وکاست بگیرید .....هیچ کس نتوانسته یک ریال بگیرد .یا اصلا اسمش در سیستم بالا نیامده ...سیتم ها را دست کاری کردید .... .انهای هم که امده طبق زمان قبل نصف از نصف هم کمتر باید داراییهایشان را بگیرند ...........که کسشی نگرفته .چرا دروغ تحویل مردم می دهید .در بانک فرشتگان کرمان .زنی داشت خود سوزی می کرد .کارمندانش را زدند .شما چرا دروغ میگویید ..با این نوشتن درسایت و روزنامهای دروغ گو .....از ان بدتر رسانه ملی دروغ گو ....وریئس مجلس دروغ گو .ونماینده مجلس دروغ گو ...رئیس قوه های
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: