bazarnews

کد خبر: ۳۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
نماینده مجلس در گفتگو با بازارنیوز:
حسینی کیا گفت:ما با تاراج بیت المال مخالفیم،اگر قرار است به ارزش کمتر فروخته شود بگوییم مثلا هزارتومان ارزش دارد و بخاطر خصوصی سازی و رغبت دیگران، حاضریم پانصد تومان بدهیم.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز : سید جواد حسینی کیا در خصوص سوال خبرنگار بازار نیوز مبنی بر اینکه شرکت‌های غلات تهران در حال خصوصی سازی است یا خیر، گفت: اطلاع دقیقی ندارم اما بسیاری از شرکت‌های غلات غرب کشور بر اساس اصل 44 قانون اساسی در حال واگذاری به بخش خصوصی هستند.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی در عدم قیمت گذاری مناسب است، گفت: ما با خصوصی سازی مخالف نیستیم با تاراج بیت المال مخالفیم، نباید بیت المال را بفروشیم اگر هم قرار است به ارزش کمتری فروخته شود بگوییم مثلا این هزارتومن ارزش دارد به خاطر خصوصی سازی و رغبت دیگران ما حاضریم پانصد تومن بدهیم ولی به سه شرط: 1.اینکه تعدیل نیرو ممنوع است 2.ظرف پنج سال باید به روز رسانی شود 3.اگر در این مدت تعطیل شود یا نتواند به روز رسانی یا تعدیل نیرو کند، دولت دوباره آن را پس می‌گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: گندم انبار و سیلوها استراتژیک و متعلق به بخش حاکمیتی است، گندم خصوصی سازی نمی‌شود و فقط انباردار مربوط به بخش خصوصی است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: