bazarnews

کد خبر: ۴۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
گزارش توییتری/
مهره چینی شیخ الوزرا در یکی از سخت ترین دوران صنعت نفت به چه شکل خواهد بود؟! جای خالی رکن الدین جوادی،معاون وزیر نفت در امورنظارت برمنابع هیدروکربوری که قرارداد کرسنت در زمان وی منعقد شد،به چشم می خورد!

گروه نفت و انرژی بازارنیوز : با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد:

عرفانه تاجیکی خبرنگار حوزه‌ی نفت و انرژی نوشت:

شامِ آخر ژنرال های نفتی!  خانه تکانی در ط ١٥ ساختمان حافظ. مهره چینی شیخ الوزرا در یکی از سخت ترین دوران صنعت نفت به چه شکل خواهد بود؟! جای خالی رکن الدین جوادی،معاون وزیر نفت در امورنظارت برمنابع هیدروکربوری که قرارداد کرسنت در زمان وی منعقد شد،به چشم می خورد!

 

شامِ آخر ژنرال های نفتی!

 

مینا ورشوچی کارشناس اقتصاد در توییتر خود نوشت:

بطور روزانه مدیران دولتی از خطر ورشکستگی خودروسازها و قطعه سازها میگویند. اما نمیگویند ورشکسته شده اند و از جیب مردم حقوق های نجومی میدهند

#اقتصاددولتی

 

 

 

شامِ آخر ژنرال های نفتی!

 

 

 

محبوبه فکوری خبرنگار اقتصادی در توییتر خود نوشت:

ارتباط بانک مرکزی هم با سوئیفت قطع شد.بانک مرکزی اعلام کرده که سوئیفت نقشی در نگهداری حسابها و تسویه ارزی ندارد و مشکلی بروز نمی کند. اگر سوئیفت برای نظام بانکی ایران بی ارزش است، چرا بعد از برجام از بازگشتش اینقدر شادمان بودیم و اگر مهم است پس چرا فکری به حال این روزها نکردیم؟

 

 

 

 

شامِ آخر ژنرال های نفتی!

 

 

علی دادپی اقتصاددان در توییتر خود نوشت:

من #نامه علیه #تحریمها را امضا کردم ولی این امضا ناقص است تا وقتی که ما نامه ای در اعتراض به ناامنی #اقتصادی و #فساد گسترده ننویسیم. این تحریمها نیستند که کمر را می شکنند٬ این بار سنگین #رانتخواری و #پولشویی و فساد است که مردم را نومید کرده اند. امان از بی عملیها.

 

شامِ آخر ژنرال های نفتی!

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: