bazarnews

کد خبر: ۴۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
انتقاد نماینده تهران به دبیرکل کانون صرافان:
پروانه سلحشوری در واکنش به خبر بازارنیوز در مورد صرافی های غیرمجازگفت : وقتی آقای ترکاشوند در این رابطه صحبت می کند، باید مصادیق آن را به نهادهای مسئول اعلام کند.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز : پروانه سلحشوری، نماینده مجلس یازدهم در واکنش به خبر بازارنیوز در خصوص فعالیت صرافی های غیرمجاز گفت: از آنجایی که بانک مرکزی مجوز صرافی ها را صادر می کند طبق قانون متولی ساماندهی صرافی ها  است.

سلحشوری پیرامون وظیفه مجلس نظارتی مجلس در این خصوص اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم؛ بانک مرکزی زیر نظر تحقیق و تفحص مجلس قرار نمی‌گیرد.ولی قانون می گوید ؛ با هرگونه فسادی باید مقابله کرد و بانک مرکزی هم از این امر مستثنی نیست .

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که با توجه به تراکنش های بالایی که در این صرافی ها ممکن است انجام گیرد، هر کدام از این صرافی های غیر مجاز می توانند یک وحید مظلومین دیگر باشند افزود: در دولت و مجلس باید به فکر ساز و کارهایی برای افزایش شفافیت باشیم.هر آنچه شفافیت بیشتر باشد احتمال وقوع فساد کمتر است.دیدبان شفافیتی که آقای توکلی راه انداختند مفهوم خیلی خوبیست. یعنی با شفافیت است که می توانیم روندهای صعودی فساد و شاه راه هایی که در آن فساد وجود دارد و اتفاقاتی که از مجاری غیرقانونی عبور می کند را کنترل کنیم تا امثال مظلومین و بابک زنجانی ها دیگر پدید نیایند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: