bazarnews

کد خبر: ۴۴۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
دبیر کل اتاق تعاون مطرح کرد:
عظیمی گفت: افراد و شخصیت های حرفه ای باید کار را برعهده بگیرند و در اتاقی شیشه ای کار کنند تا تمام کارهایشان شفاف باشد. 

گروه کار و تعاون بازارنیوز : ماشاالله عظیمی دبیر کل اتاق تعاون در ارتباط با پیشنهاد برای خرید باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت:

دربرخی باشگاه های مطرح جهان، جامعه هواداران در سهام باشگاه سهیم هستند. این که تعدادی از افراد باشگاه را بخرند و هواداران و پیشکسوتان و بازیکنان سهام دار نباشند،شاهد نوعی واگذاری ناقص خواهیم بود.

وی افزود : از طریق دو شرکت تعاونی سهامی عام به نام ایرانیان، یکی پرسپولیس ایرانیان و دیگری استقلال ایرانیان  به صورت مستقل اقدام به خرید خواهیم کرد و مردم به عنوان سهامدار این دو باشگاه خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه  اتاق تعاون خودش  وارد فعالیت های اقتصادی نمی‌شود، تاکید کرد:جامعه هدف ما که تعاونی ها هستند در قالب مردم سرمایه گذاری  و سهامداری می‌کنند و این توانایی با توجه به کثرت علاقه مندان و هواداران امکان پذیر است.

مدیرعامل سابق بانک توسعه تعاون افزود : برای این کار ابزارهای نوین  و سنتی و روش های مختلف تامین مالی را در نظر داریم و در صورت جدی شدن موضوع به مرور اطلاع رسانی خواهیم کرد. در مدل پیشنهادی ما امکان فعالیتهای هیجانی برای کسی وجود ندارد.

عظیمی در ادامه درباره طرح های مالی مدنظر گفت: افراد و شخصیت های حرفه ای باید کار را برعهده بگیرند و در اتاقی شیشه ای کار کنند تا تمام کارهایشان شفاف باشد. 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
0
خصوصی سازی شده دکان برای عده ای و به نتیجه عمل خصوصی سازی کاری ندارند و در این میان ....
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: