bazarnews

کد خبر: ۵۱۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
یک کارشناس اقتصادی مطرح کرد؛
به افرادی که قصد خرید ملک «به عنوان سرپناه» دارند توصیه خرید دارم. به عبارتی همانطور که انتظار افزایش قیمت‌های به صورت شدید نیست، انتظار کاهش قیمت شدید هم وجود ندارد.

گروه راه و مسکن بازارنیوز: علی رئوفی،کارشناس اقتصادی،در یادداشتی اینستاگرامی تحلیلی درباره بازار مسکن در سال 98 را ارائه داد.وی درباره میزان بازده بازار مسکن به صورت خلاصه نوشت:

» کمترین بازده مورد انتظار: ۵ درصد
» بیشترین بازده مورد انتظار: ۲۵ درصد
» متوسط بازده انتظاری (بازده وزنی): ۲۰ درصد
» پیش بینی من: ۲۵ درصد
» میزان ریسک: پایین ولی بی ارزش!
این کارشناس اقتصادی چند توصیه درباره بازار مسکن نیز مطرح کرد.وی نوشت:
۱- به افرادی که قصد خرید ملک «به عنوان سرپناه» دارند توصیه خرید دارم. به عبارتی همانطور که انتظار افزایش قیمت‌های به صورت شدید نیست، انتظار کاهش قیمت شدید هم وجود ندارد. رشد ده درصدی برای خریداران مصرفیِ ملک قابل توجه است!

۲- به منظور «سرمایه گذاری» در مسکن، تنها اگر افق سرمایه‌گذاری شما بلندمدت (بیش از سه سال) است، توصیه به خرید ملک دارم. زیرا قیمت ملک ناگزیر به علت سه تا چهار برابر شدن قیمت مصالح باید گران شود اما به دلیل نبود قدرت خرید در کوتاه مدت امکان قیمت‌های بیشتر فعلا وجود ندارد. اما به مرور زمان به دلیل کاهش واحدهای نوساز، افزایش جمعیت و افزایش قدرت خرید، قیمت‌ها رشد خواهد کرد.




برچسب ها: مسکن ، خانه ، سال 98
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ب غ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
3
الان درتبریز و شهرک اندیشه بنگاههان وملکداران قیمت مسکن راتاچهاربرابر همراه با وام اوراقی دردیوار افزایش دادندومسابقه افزایش قیمت گذاشتندوهرچندروزده میلیون به مبلغ نقدی افزایش ميدهنداصلا درديوار هرکی هرکيه دلبخواهي ملکداران که ازبنگاههايادگرفتندکد به سندشان وام برمیدارندورفع نیاز کردندميکنندنميفروشند مسکن کمبودميشودياقيمتي چهار برابری ثبت ميکنندواين دیوار هم حذف نميشودهرج مرج دلبخواهي اخلال و ناامنی در مسکن بيدادميکنداجاره ام درفشارروحي و استرس هستم و روحیه کارکردن هم ندارم از زندگی ساقط شدم مسؤل دولت است وجوابگوکه رسیدگی نميکندميگي بخرازکجابخرم ملک واپارتمان پنجاه میلیون تومانی شده دویست میلیون تومان سرپرست چهارنفرم آخه این دیگه چه سیاستی است رونق نیست فسادوهرج مرج است به سودباداورده رسیدن بنگاههان وملکداران است رونق ساخت وساز وتوليدارزان قیمت مسکن و اشتغال است و واگذاری آنها به اجاره نشينهاست نه به ملکداران که نگرفته آگهی فروش به قیمت روز در،دیوار ثبت میکنند
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: