bazarnews

کد خبر: ۵۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
با پیشنهاد آموزش‌وپرورش؛
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: برای حل مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان پیشنهاد دادیم مدرک تحصیلی اول برای آموزش و پرورش را لیسانس در نظر بگیرند.

 علی الله‌یار ترکمن درباره مشکل اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان اظهار کرد: در این خصوص وزیر آموزش و پرورش پیگیر است و چندین مکاتبه با سازمان اداری و استخدامی داشته است.

وی افزود: بحث ادامه تحصیل مصوبه شورای عالی اداری است و همه دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرا هستند و به همین دلیل نپذیرفتند که آموزش و پرورش مستثنی باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: پیشنهاد کردیم با توجه به اینکه حداقل مدرک تحصیلی برای استخدام در تمام دستگاه‌ها لیسانس است، مدرک تحصیلی اول برای آموزش و پرورش را لیسانس در نظر بگیرند، یعنی اگر معلمی مدرک فوق‌دیپلم داشته و لیسانس گرفته و پس از آن فوق‌لیسانس گرفته است، مدرک فوق‌لیسانس محاسبه شود.

وی افزود: این پیشنهاد در سازمان امور اداری و استخدامی در حال بررسی است و وزیر آموزش و پرورش هم پیگیر آن است که امیدواریم مشکل فرهنگیان از این بابت حل شود.

اواخر سال 97 نیز حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامیدرباره مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان و محدودیت اعمال مدارک تحصیلی بالاتر برای کارمنداندولت از جمله فرهنگیان نامه‌ای را به رئیس جمهور ارسال کرد.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: