bazarnews

کد خبر: ۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
نایب رییس اتاق اصناف :
نایب رییس اتاق اصناف ایران ضمن اعلام این‌که هیچ‌گونه مجوزی به منظور برپایی نمایشگاه پاییزه صادر نشده است، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد مخالف برپایی نمایشگاه پاییزه هستیم و هر اقدامی در این راستا غیرقانونی است.
بازار نیوز - ابراهیم درستی ، با اشاره به این‌که رکود موجود در بازار اجازه برگزاری نمایشگاه فصلی پاییزه و بهاره را نمی‌دهد، گفت: در حال حاضر نه تنها هیچ‌گونه مجوزی برای برگزاری نمایشگاه پاییزه و بهاره داده نشده است، بلکه با توجه به رکود بازار نیازی به انجام این کار نیست.

وی ادامه داد: برخی اشخاص قصد دارند نمایشگاه‌هایی تحت عنوان نمایشگاه پاییزه را در پارک ارم و حکیمیه تهران پارس برگزار کنند که هیچ‌گونه مجوزی در ارتباط با آن صادر نشده است.

مسئول امور نمایشگاهی اتاق اصناف با اشاره به این‌که برپایی هر نمایشگاهی نیازمند مجوز از کمیته برگزاری نمایشگاه‌ها و نیز اتاق اصناف است، گفت: کمیته نمایشگاهی شامل اماکن، نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و شهرداری است و تاکنون هیچ‌گونه مجوزی از سوی کمیته نمایشگاهی برای برپایی نمایشگاه پاییزه صادر نشده است.

درستی با تاکید بر این‌که باید از برپایی نمایشگاه پاییزه جلوگیری کرد، ادامه داد: ۱۰۰ درصد مخالف برپایی نمایشگاه‌های پاییزه هستیم، چرا که این مساله به التهاب و رکود بازار کمک می‌کند و باید از برگزاری آن جلوگیری شود. این‌که عنوان می‌کنند برخی اشخاص پشت پرده برپایی نمایشگاه پاییزه هستند ملاک نیست و باید با هرگونه بی‌قانونی مقابله کرد.

به گفته وی، در مورد نمایشگاه‌هایی که اعلام می‌شود قرار است تحت عنوان نمایشگاه پاییزه برگزار شوند نه قیمت‌گذاری صورت گرفته و نه نظارتی وجود دارد، علاوه بر این هیچ‌گونه مجوزی برای برپایی این نمایشگاه‌ها صادر نشده است و باید اماکن در صورت برپایی چنین نمایشگاه‌هایی با آنها برخورد کنند.
ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: