bazarnews

کد خبر: ۵۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز مطرح شد؛
وزیر بهداشت گفت : برای آخرین بار در مورد مالیات صحبت می کنم و امیدوارم دیگر رسانه ها از من در مورد مالیات سوال نپرسند، چون مسئول مالیات کشور من نیستم.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز : سعید نمکی وزیر بهداشت در حاشیه مراسم سالگرد تاسیس اورژانس کشور در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز در مورد فرار مالیاتی پزشکان گفت : 

*برای آخرین بار در مورد مالیات صحبت می کنم و امیدوارم دیگر رسانه ها از من در مورد مالیات سوال نپرسند، چون مسئول مالیات کشور من نیستم.

*بارها و در حضور رسانه ها گفته ام : بزرگترین کار ما باید تمکین از قانون باشد. از طرفی دیگر بارها گفته ام که جامعه محترم پزشکی کشور را به بهانه های مختلف، نکوبیم. این جامعه، همان جامعه پزشکی است که در شرایط جنگ و زلزله و سختی ها در کنار مردم بود.

 *تردیدی ندارم، همانطور که ممکن است در دیگر اصناف فرار مالیاتی وجود داشته باشد، در جامعه پزشکی نیز وجود دارد.

*درصد عمده فعالیت پزشکان در بخش دولتی است که در پایان هر ماه، کل مالیات از آنها کسر شده و به حساب دولت واریز می شود. در مورد بخش خصوصی نیز آن ارقامی که مطرح می شود، واقعیت ندارد.

*خلاصه حرفهایم این است که از همکاران و پزشکان می خواهم از قانون و مصوبات مجلس تمکین کنند . از صدا و سیما و رسانه ها نیز تقاضا دارم باعث تخریب سرمایه اجتماعی سنگینی به نام جامعه پزشکی کشور نشوند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: