bazarnews

کد خبر: ۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
رئیس انجمن صنفی امداد خوروهای سراسر کشور؛
رئیس انجمن صنفی امداد خوروهای سراسر کشور با اشاره به تماسهایی با دارندگان خودرو مبنی بر ارائه خدمات امداد خودرویی گفت: معلوم نیست که چه کسانی این دیتای اطلاعاتی را در اختیار این افراد گذاشته‌اند که پس از دریافت مبالغی از مردم دیگر کسی پاسخگو نبوده و ارائه خدماتی صورت نمی‌گیرد.
بازار نیوز - سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور درباره تماس‌هایی با دارندگان خودرو مبنی بر ارائه خدمات امداد خورویی اظهار کرد: مدتی است که با دارندگان خودرو تماس‌های تلفنی به منظور ارائه خدمات امداد خودرویی و همچنین ارائه کارت اشتراک با تلفن‌های ثابت، همراه و یا محل کار اشخاص برقرار می‌شود و معلوم نیست که این دیتای اطلاعاتی را چه کسانی در اختیار این افراد قرار داده‌اند.
 
وی با بیان اینکه مبلغی که این افراد از مردم بابت ارائه کارت خدمات امدادخورویی دریافت می‌کنند حدود 159 هزار تومان است، تصریح کرد: پس از دریافت این مبلغ دیگر کسی پاسخگو نبوده و ارائه خدماتی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.
 
حسینی با هشدار درباره این تماسها به مردم، با طرح این سوالات که این اطلاعات از کجا و توسط چه کسانی به این افراد ارائه شده و آیا این شرکتها مجوز فعالیت و توزیع کارت را دارند، تاکید کرد: در تحقیقات به عمل آمده شرکتی شناسایی شد که حتی مجوز 1000 کیلومتر فعالیت را نداشت اما در سراسر کشور کارت امداد خودرو به فروش می‌رساند که در بررسیها مشخص شد این شرکت که با فروش این کارتها اقدام به اخذ این مبالغ از مردم کرده یکی از مخالفان انجمن صنفی امداد خورو می‌باشد.
 
رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور، خاطر نشان کرد: برای فروش اشتراک خدمات امداد خورویی، شرکتها باید حداقل مجوز 4000 کیلومتر برون شهری داشته باشند.
 
حسینی با بیان اینکه انجمن صنفی امداد خودروهای کشور با تشکیل اکیپی از کارشناسان و نماینده استانی خود پیگیر این موضوع از طریق مراجع قضایی است تا نسبت به احقاق حقوق افراد مالباخته اقدام کند، تاکید کرد: افراد مالباخته می‌توانند شکایات خود را به صورت کتبی و با درج آدرس، تلفن ثابت و همراه خود در سراسر کشور مطرح و به آدرس تهران صندوق پستی 13145-1616 دبیرخانه انجمن صنفی امداد خودروهای کشور ارسال کنند.
 
وی در پایان گفت: همچنین این افراد می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 16 درباره هرگونه سؤال و ابهامی با شماره تلفن 021-66688250 مرکز پاسخگویی انجمن صنفی تماس بگیرند.
سراج 24
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: