bazarnews

کد خبر: ۶۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
​یک نماینده مجلس گفت: افرادی که نمی‌خواهند افزایش قیمت بنزین به نفع مردم اصلاح شود مدام تکرار می‌کنند که رهبری مخالف است در صورتیکه نظر ایشان کاملا مشخص بود.
بهرام پارسایی درباره پیگیری طرح دو فوریتی تک نرخی شدن قیمت بنزین، گفت: باتوجه به شرایط کشور و محقق نشدن برخی از وعده‌هایی که به واسطه افزایش قیمت بنزین داده شده بود؛ طرح دو فوریتی تک نرخی شدن قیمت بنزین را چهارم آذر ماه به هیأت رئیسه مجلس تقدیم کردیم و بعد از آن بیش از ٦٠ امضا براى در اولویت قرار گرفتن طرح، جمع‌آورى شد که تا این لحظه اقدامى صورت نگرفته است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چاره‌ای که برای اعلام وصول شدن این طرح دیدیم این بود که آن را در قالب پیشنهاد به کمیسیون تلفیق مجلس ارائه دهیم که هفته گذشته این کار صورت گرفت و امیدواریم با توجه ادله قوی و قانع‌کننده که وجود دارد این کمیسیون همکاری کند تا این پیشنهاد تصویب و به صحن مجلس بیاید.

وی درباره این‌که برخی از نمایندگان در پی این بود که طرح‌هایی را ارائه دهند تا مثلا بنزین به صورت تک‌نرخی ۲ هزار تومان باشد و یا این که به صورت دیگری در اختیار مردم قرار گیرد، اما از سوی برخی از افراد با این پاسخ روبه‌رو شدند به دلیل آن‌که رهبری در خصوص افزایش قیمت بنزین دستور‌های داده‌اند، باید از این طرح تمکین شود، گفت: اولاً این را بگویم که بنزین بالای هزار و ۵۰۰ تومان مجدداً نارضایتى و اعتراض‌هاى دیگری در کشور ایجاد خواهد کرد.  

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دوماً اینکه در حال حاضر تاکسی‌ها، آژانس‌ها، وانت‌بار‌ها و تاکسی‌های اینترنتی و قایق‌هاى صیادى از این قبیل سهیمه هزار و ۵۰۰ تومانی استفاده می‌کنند و اگر ما بیایم یک شوک دیگر  وارد کنیم قیمت را از این بالاتر ببریم قطعا تبعات اجتماعی دیگری به وجود خواهد آمد.

مثلث /
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: