bazarnews

کد خبر: ۶۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
محمدجعفر علیزاده اظهار کرد: این پروژه را بازدید کردیم و به یک مرحله خوبی رسیده است.

محمدجعفر علیزاده  در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت استادیوم ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد ادامه داد: قبلاً اعلام شده که این پروژه در ۲۰ هکتار زمین احداث شده بنابراین حجم محوطه‌سازی و کارهای آن سنگین است.

علیزاده با بیان اینکه ظرفیت این استادیوم ۱۵ هزار نفر است، افزود: از نظر اسکلت، زیرسازی و آماده‌سازی این پروژه تمام شده و ساختمان آن احداث شده و در مرحله تجهیز و نازک‌کاری آن هستیم.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیان کرد: صندلی‌های این پروژه خریداری و طراحی شده و طرح لرستان را برایش پیش‌بینی کردیم می‌توانیم نصب آن‌ها را شروع کنیم اما به خاطر اینکه ممکن است آسیب ببینند، نصب صندلی‌ها را برای مرحله آخر گذاشتیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه به وضعیت فضای سبز و چمن این استادیوم اشاره کرد و با بیان اینکه این مهم را در فصل مناسب انجام خواهیم داد، عنوان کرد: در این پروژه پیست تارتان نیز که برای دومیدانی است در مراحل بعدی به انجام خواهیم رساند.

علیزاده با بیان اینکه کار مهم و عمده بعدی این پروژه مساحت زیاد و آسفالت آن است، گفت: تعداد زیادی پارکینگ برای سواری‌ها و اتوبوس‌ها پیش‌بینی کردیم که پاسخگوی اوج مراجعه تماشاگران باشد؛ با فرض مراجعه ۱۵ هزار نفر زیرساخت‌های لازم را دیدیم.

وی با بیان اینکه پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: اعتبار لازم را پیشنهاد کردیم برای امسال و سال آینده تا بتوانیم این پروژه را به پایان برسانیم.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیان کرد: تأمین زیرساخت‌ها و حل مشکل راه دسترسی، آب، برق و مخابرات پروژه است که امشب جلسه‌ای با دستگاه‌های خدمات رسان استان و استاندار لرستان خواهیم داشت تا این موضوع حل شود.

وی گفت: چنانچه خدمات زیربنایی این پروژه حل شود، ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه پیش‌بینی کردیم و پیشنهادات را دادیم تا در فصل مناسبی از سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

ایسنا/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: