bazarnews

کد خبر: ۶۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
وارن بافت در مصاحبه‌ای در روز دوشنبه اظهار داشت که رمزارز‌ها اساسا هیچ ارزشی ندارند. بافت که چهارمین فرد ثروتمند جهان است، در گفتگو با بکی کوئیک (Becky Quick)، خبرنگار CNBC در ۲۴ فوریه اظهارات خود را در مورد بیت کوین بیان کرد.

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: وارن بافت در مصاحبه ای در روز دوشنبه اظهار داشت که رمزارزها اساسا هیچ ارزشی ندارند. بافت که چهارمین فرد ثروتمند جهان است، در گفتگو با بکی کوئیک (Becky Quick)، خبرنگار CNBC در ۲۴ فوریه اظهارات خود را در مورد بیت کوین بیان کرد.

در این مراسم، جاستین سان (Justin Sun)، مدیرعامل ترون نیز حضور داشت. در ماه مه، این دو نفر در یک مراسم تأمین بودجه برای بنیاد گلاید (Glide Foundation) که یک مؤسسه ی خیریه برای کمک به بی خانمان ها است، در سان فرانسیسکو نیز حضور داشتند. در مناظره ی این دو میلیاردر، سان جوان پیشنهاد داد که وارن سرمایه گذاری روی رمزارزها را بررسی کند. با این حال، وارن گفت: "من مالک هیچ رمزارزی نیستم و هرگز هم نخواهم بود. شما نمی توانید با آن کاری انجام دهید مگر اینکه آن را به کس دیگری واگذار کنید".

 

بیت کوین، عاملی برای انتقال پول به صورت غیرقانونی

 

وی همچنین در مورد این واقعیت که رمزارزها با پولشویی و تأمین تروریسم در رابطه هستند، گفت: «بیت کوین برای انتقال مقدار زیادی پول به صورت غیرقانونی استفاده شده است.»
و بافت بخش عمده ای از ثروت خود را از صندوق های تأمینی و بیمه بدست آورده است. ارزش ثروت وی معادل با ۸۸٫۹ میلیارد دلار تخمین زده شده است. برخلاف اظهارات بافت، بیت کوین شاهد سرمایه گذاری های زیادی از سوی میلیونرها و میلیاردرها بوده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: