bazarnews

کد خبر: ۸۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت وگو با بازار نیوز
به گفته یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، دست درازی مدیران به اموال دولتی حد و مرز ندارد.
دست درازی مدیران به اموال دولتی حد و مرز ندارد/ حق جلسه 450هزار تومانیغلامعلی جعفرزاده در گفت وگو با بازار نیوز درباره پرونده های فیش حقوق های نجومی بیان کرد: دولت در آخرین روز کاری هفته گذشته گزارش جامع و کاملی از این موضوع ارائه کرد که نشان می دهد خلاء یا ضعف قانونی باعث بروز چنین تخلفاتی نیست. 

وی افزود: متأسفانه در سیستم عواملی بودند که به اموال دولتی دست درازی کردند. در هر صورت این مسئله رخ داده است و باید با آن برخورد شود. پرونده نباید با بازگرداندن پول به خزانه و عزل مدیر مربوطه مختومه اعلام شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: به اعتقاد بنده، در این موضوع به اعتماد عمومی خدچه وارد شده که خسارت سنگینی دارد و به هر شکل شده باید جبران شود. به هر حال اگر این برداشت سهواً و از روی اشتباه بوده، باید برخوردی صورت بگیرد و فرد خاطی مؤاخذه شود.

وی ادامه داد: همانطور که اشاره شد، غزل و باز پس گیری حقوق های دریافتی کافی نیست و باید با آنها برخورد قهریه کرد و آنها را به میز محکمه کشاند و حکم قضایی تعیین کرد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: چگونه یک فرد اجازه دارد یا می تواند حقوق ماهانه 710میلیون تومان برای خود برداشت کند، مگر چه خدماتی به دولت یا کشور ارائه می دهد مبالغ خارج از عرف برای خود تعریف می کند.

وی افزود: متأسفانه در کشور تمام مسائل سیاست زده شده و ارزش ها، اخلاقیات و مسائل انقلابی فراموش شده است. انتظار می رود این افراد وجدان کاری داشته باشند، نه اینکه فرصتی که پیدا کردند به اموال دولت دست درازی کنند. 

جعفرزاده گفت: متأسفانه این مدیران مرزی برای برداشت از خزانه نداشتند. یک مدیر با چه استدلال  و سندی حق جلسه 450هزار تومانی یا حق کشیک یک میلیون و 800هزار تومانی دریافت می کند.

وی ادامه داد: امیدواریم پیام رئیس جمهور عاملی برای کاهش این دیدگاه ها شود. در این راستا، مجلس 100درصد پیگیر موضوع است تا خسارت وارده بر اعتماد عمومی جبران شود.



خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
بالاخره تو این جلسات دارن مساله حل میکنن باید هم ساعتی 450 تومن بگیرن
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: