bazarnews

کد خبر: ۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی :
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اعلام این که عمده کشفیات کالای قاچاق از طریق وزرات اطلاعات بدست می آید گفت: مقابله با ورود کالای قاچاق باید در مرزهای کشور صورت بگیرد.
بازار نیوز - امین دلیری  کارآمدترین شیوه برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق را شناسایی و ضبط آن در مرزها ی کشور دانست و گفت: به عنوان مثال همان طور که بهترین استراتژی برای جلوگیری از ورود و نفوذ نیروی دشمن به یک کشور ، مبارزه در مرزهای آن است ، مقابله با ورود کالای قاچاق هم باید در مرزها صورت بگیرد.

وی با بیان این که حجم و ابعاد کانتینر حامل کالای قاچاق ، سوزن نیست که با چشم دیده نشود گفت: هراقدامی که در داخل انجام دهیم اثرمطلوب مقابله در مرز را ندارد. 
دلیری با بیان این که در مبارزه با کالای قاچاق با افراد حرفه ای روبرو هستیم  گفت: از این رو باید از شیوه های به روز تری در این زمینه کمک بگیریم.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به این سوال که آیا در این باره با ضعف قوانین مواجه ایم یا خیر ؟گفت: قانون ما در این خصوص ، قانون خوبی است هرچند در برخی موارد متناسب با بعضی از کالاها نیست.
وی تاکید کرد: در صورتی که قانون به طور صحیح و کامل اجرا شود، قطعا  از بازدارندگی لازم برخوردار است.

دلیری لازمه برخورد جدی با پدیده قاچاق کالا را همکاری همه ارگان ها در این زمینه دانست و افزود: تاکنون عملکرد وزرات اطلاعات در این باره بسیار عالی بوده و عمده کشفیات از طریق این وزارتخانه بدست آمده است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به این سوال مبنی بر این که وقتی بحث از افزایش متراژ انبارهای سازمان در میان است ، اینگونه برداشت می شود که جدیتی برای پیشگیری وجود ندارد گفت: در حال حاضر چاره ای جز نداریم و مجبوریم امکاناتمان را برای تحویل بیشتر فراهم  کنیم .چراکه ممکن است در غیر این صورت کالای قاچاق از جای دیگری سر در بیاورد.
آریا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: