bazarnews

کد خبر: ۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
سرپرست بانک توسعه تعاون:
به گفته سرپرست بانک توسعه تعاون در سال جاری 70 درصد تسهیلات بانک توسعه و تعاون به بخش تعاون اعطا شده است.
بازار نیوز - حجت الله مهدیان روز پنجشنبه در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها  با بیان این که این بانک، جدیدترین بانک دولتی است که با هدف تامین مالی تعاونی ها ایجاد شده است، افزود: مخاطبان بانک توسعه تعاون، بنگاه های کوچک و متوسط هستند.

سرپرست بانک توسعه تعاون اضافه کرد: 70 درصد تسهیلات این بانک به تعاون و 30 درصد نیز به غیرتعاونی ها در بخش های مختلف پرداخت می شود.

وی با بیان این که مجموع تسهیلات پرداختی این بانک در سال 94، حدود 40 هزار میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: از ابتدای سال 95 تا پایان مهرماه، 27 هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده که تا پایان امسال به 60 هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

وی بیان داشت: 70 درصد تسهیلات اعطایی در سال 95، معادل 42 هزار میلیارد ریال به بخش تعاونی اعطا خواهد شد.

وی گفت: منابع قرض الحسنه بانک های کشور در سال های اخیر روندی کاهشی داشته اما منابع قرض الحسنه بانک توسعه تعاون در یک سال اخیر 25 درصد افزایش داشته است.

سرپرست بانک توسعه تعاون با بیان این که مطالبات غیرجاری بانک 7 تا 7.5 درصد است، ادامه داد: این بانک به هیچ وجه مشکل نقدینگی ندارد و مانده بانک توسعه تعاون نزد بانک مرکزی هیچگاه در وضعیت قرمز نبوده است.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با حضور حدود 940 رسانه در 640 غرفه فردا 21 آبان پس از هشت روز برگزاری با شعارشفافیت، صداقت با برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برترین ها به کار خود پایان خواهد داد.
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: