bazarnews

کد خبر: ۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
معاون وزیر نفت:
معاون وزیر نفت، با اشاره به انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا،گفت: با توجه به استعدادهای هیدروکربنیک کشورمان، شرکت‌های زیادی مایل هستند در میدان‌های نفتی ایران سرمایه‌گذاری کنند. سرمایه این کشورها در کنار شرکت‌های ایرانی می‌تواند نوید یک رونق کاری بزرگ را بدهد.
بازار نیوز - غلامرضا منوچهری، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به قراردادی که هفته گذشته با شرکت توتال برای فاز ۱۱ میدان پارس جنوبی امضا شد، اظهار کرد: مناقصات بیشتری در پیش داریم. برنامه‌ریزی کرده‌ایم که حدودا با ۱۶ کشور آسیایی مانند ژاپن و کره و شرکت‌هایی مانند شرکت ملی نفت اندونزی و پتروناس شرکت نفتی مالزی، همچنین با شرکت‌هایی مانند وینترشال مناقصه برگزار کنیم.

وی در همین رابطه افزود: با توجه به استعدادهای هیدروکربنیک کشورمان، شرکت‌های زیادی مایل هستند در میدان‌های نفتی ایران سرمایه‌گذاری کنند. سرمایه این کشورها در کنار شرکت‌های ایرانی می‌تواند نوید یک رونق کاری بزرگ را بدهد.

معاون وزیر نفت در رابطه با پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا و تأثیر آن بر قیمت نفت، گفت: قیمت نفت تابع شاخص‌های عمده‌تری است. پیروزی ترامپ می‌تواند قیمت نفت را دچار نوسانات کوتاه‌مدت کند اما در بلندمدت نمی‌تواند به تنهایی تأثیر زیادی داشته باشد.
ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: