bazarnews

کد خبر: ۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مدیرعامل شهر جدید پرند از طرح جدید دولت برای کمک به خدمات زیربنایی مسکن مهر از طریق انتشار اوراق خزانه اسلامی خبر داد و گفت:‌ به دلیل عدم استقبال متقاضیان مسکن مهر برای واریز آورده اتمام پرونده این طرح در شهر پرند هم سال 96 خواهد بود.
بازار نیوز - سیدعلی اکبر طاهری در پاسخ به این سؤال که آیا پرونده مسکن مهر در شهر جدید پرند در سال جاری بسته خواهد شد،گفت: اتمام پروژه مسکن مهر در شهر جدید پرند به سال 96 کشیده خواهد شد چرا که علی‌رغم اطلاعیه‌های زیاد و درخواست از متقاضیان که نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند، این انفاق رخ نمی‌دهد و متأسفانه باید گفت این عدم تامین آورده سبب به تأخیر افتادن واگذاری واحدها می‌شود.

وی با تأکید برای اینکه دیگر منتظر مناسبات‌ها برای واگذاری واحدهای مسکن مهر نمی‌مانیم و هر دو ماه نیز 1000 تا 1500 واحد مسکونی را واگذار خواهیم کرد، اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با استاندار تهران در ماه گذشته داشتیم. قرار شد تا دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری بیشتری برای تکمیل آب، برق و گاز این واحدها داشته باشند، بنابراین امیدواریم با تلاش بیشتر این اقدامات به سرانجام برسد.

15 هزار واحد مسکن مهر منتظر تکمیل خدمات زیر بنایی
طاهری ادامه داد: در حال حاضر 15 هزار واحد مسکن مهر منتظر تکمیل خدمات زیر بنایی مثل آب، برق و گاز هستند و در کل در این شهر 25 هزار واحد مسکونی مهر هنوز واگذار نشده است.

 7 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی
مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه در این شهر 7 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی داشتیم که برای آنها فراخوان داده‌ایم، گفت: پیشرفت فیزیکی تکمیل واحدهای مسکن مهر در شهر پرند 90 درصد است و امیدواریم با طرح‌هایی که دولت دارد تکمیل واحدها سرعت بیشتری پیدا کند.

طاهری تأکید کرد: دولت برای سرعت و تکمیل خدمات زیر بنایی واحدهای مسکن مهر طرحی را احتمالاً هفته آینده جاری اعلام خواهد کرد که براساس آن با انتشار اوراق خزانه اسلامی سرعت بیشتر و کمک خوبی به دستگاه‌های خدمات‌رسان خواهد شد.
فارس
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: