bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:اجرای عدالت و مبارزه با تبعیض که شعار دولت سیزدهم و رییس جمهور است در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

به گزارش بازارنیوز، سیدمحمدرضا حسینی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، افزود: مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همه چیز حتی فرزند آدم بالاتر می‌باشد، چون برای هر جایگاه و مسوولیتی، صد‌ها هزار شهید تقدیم شده است.
وی گفت: مسوولیت در هر جایگاهی در این نظام، سنگین است، چون امانتی از مردم و ثمره خون هزاران شهید می‌باشد بنابراین انسان‌های عاقل مسوولیت نمی‌پذیرند و کسانی که می‌پذیرند به آن‌ها تکلیف شده است.
حسینی افزود: همه ما باید قبل از هر چیزی به حساب خود رسیدگی کنیم، چون کارگزار نظام هستیم و رفتار ما به دین و پیغمبر نسبت داده می‌شود.
وی گفت: ما باید به خاطر دقیقه به دقیقه مسولیت، عزل و نصب ها، تصمیمات و بخشنامه‌ها جوابگو باشیم و خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانیم.
حسینی گفت: مساله اصلی از روز ازل عدالت بوده و تا ابد هم خواهد بود و امام زمان (عج) برای پریایی حکومت عدل ظهور خواهد کرد.
وی افزود: امروز در وزارت مردم (تعاون، کار و رفاه اجتماعی) هدف ما از تحول‌ها و تغییرات این است که سیستم را به عدالت نزدیک کنیم که شعار رییس جمهور است که به معنی مبارزه با تبعیض و فساد است و هرکس باید این کار را از اداره و میز کار خود شروع کند.
حسینی با بیان اینکه مساله اصلی ما عدالت است، افزود: اسوه این استان شهید رجایی به دولت خود معروف است درحالیکه ۴۵ روز بعد از تنفیذ حکم، شهید شد و وقتی برای تشکیل دولت نداشت و در واقع به خاطر رفتار و سلوکش، دولتی به نام ایشان معروف شده است.
وی گفت: گاهی یک اداره را نیز به نام مدیر آن می‌شناسند و اگر در اتاق مدیری به روی مردم باز باشد همه نیرو‌ها و کارکنان از او الگو می‌گیرند.
این مسوول گفت: مردم از ما می‌خواهند مدیر جمهوری اسلامی مثل خود آن‌ها زندگی کند و صمیمانه برای شنیدن درد‌های آن‌ها وقت بگذارد.
وی افزود: ما گاهی با رفتار خودمان مردم را ناراضی می‌کنیم و دولت عوض شده و مردم از ما توقع و تقاضا دارند مدیران را عوض کنیم و افرادی منصوب شوند که به مطالبات مردم، توجه بیشتری داشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از مدیر کل جدید تعاون استان قزوین تقاضا داریم رویکرد‌ها را تغییر دهد، چون توقع مردم تغییر است که باید عاقلانه و در چهارچوب خود باشد.
وی افزود: مدیرانی باید در منصب امور قرار گیرند که تشنه خدمت و نه میز و صندلی و قدرت باشند و تغییرات باید با شناخت افراد صورت گیرد.
حسینی گفت: همه باید از امروز مثل وزیر تعاون عادلانه‌تر رفتار کنیم و در مبارزه با تبعیض پیشگام باشیم و از کسی نترسیم.
وی اضافه کرد: برقراری عدالت هزینه دارد و باید آن را بپردازیم و در برقراری عدالت یک گام جلوتر برویم و از فشار‌های رسانه‌ای نترسیم.
حسینی افزود: برای برقراری عدالت باید هزینه بدهیم و آن را می‌پردازیم و عدالت و مقابله با تبعیض را از اتاق خودمان و از انتصابات و دغدغه‌ها شروع کنیم.
وی گفت: برای اولین بار بعد از ادغام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنج مدیر بزرگترین سازمان‌های زیر مجموعه وزارتخانه شامل تامین اجتماعی، بهزیستی، صندوق بازنشستگی، سازمان فنی حرفه‌ای و بانک رفاه از نیرو‌های خود وزارتخانه منصوب شدند که متاسفانه به آن پرداخته نشد.
حسینی افزود: اگر کسی بخواهد برای برپایی عدالت حرکت کند باید هزینه آن را بپردازد و این را وزیر تکلیف کرده است.
وی گفت: امید مردم بالاترین سرمایه نظام است و باید قدر و جایگاه مسوولیت را بدانیم و برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب تلاش کنیم.
در ادامه این مراسم از زحمات رضا گروسی مدیر کل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تقدیر و عین الله کشاورز ترک به این سمت معارفه شد.

/ایرنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: