bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی ضمن اشاره به رفع تعرض برخی از داده‌های سامانه املاک و اسکان توسط مسئولان وزارت راه، تیر ماه ۱۴۰۲ را به عنوان آخرین مهلت مسئولان این وزارتخانه برای ارائه اطلاعات خانه‌های سال ۱۴۰۱ به این سازمان اعلام کرد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «داوود منظور» رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آخرین وضعیت اطلاعات خانه‌های خالی و اخذ مالیات از آن‌ها اظهار کرد: از مجموع ۵۲۰ هزار رکوردی که سازمان امور مالیاتی از طریق سامانه املاک و اسکان وزارت راه دریافت کرده بود، بخش قابل توجهی از آن‌ها با اعتراض شدید مودیان مواجه و به همین خاطر، این امر مانع از وصول مالیات ۱۴۰۰ خانه‌های خالی در سال جاری شد.


رئیس کل سازمان امور مالیاتی افزود: سرانجام پس از پیگیری‌های سازمان امور مالیاتی و اهتمام وزارت راه و شهرسازی، این اطلاعات مورد بازنگری قرار گرفت و طی نامه‌ای، اطلاعات ۲۷۰ خانه‌ای پیش از این به سازمان معرفی شد، از سوی مسئولان این وزارتخانه رفع تعرض شد.


وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای حدود ۲۵۰ مورد خانه خالی که صحت اطلاعات آن‌ها تایید، نامه‌های مطالبه مالیاتی صادر و به مودیان ارسال شده است.


مشروح گفته‌های منظور را در زیر ببینید:

 


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: