bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته چهارم آبان ماه را متعادل مثبت پیش‌بینی کرد و در کنار آن گروه‌های خودرویی و صنایع غذایی را به عنوان پیشتازان احتمالی این هفته بورس دانست.

پیش‌بینی بورس در هفته چهارم آبان ماه ۱۴۰۲/ یکه‌تازی خودرویی‌ها و غذایی‌ها در این هفته

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مجتبی دیبا» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته چهارم آبان اظهار کرد: در حال حاضر شرایط کلی بازار سهام متعادل است و رسیدن شاخص کل بورس به عدد ۲ میلیون و ۵۰ هزار واحد هم نشان‌دهنده تصور مثبت فعالان بازار از این وضعیت و احتمال عبور شاخص کل از محدوده مذکور است.


این کارشناس بازار سرمایه افزود: با توجه به این نکته، انتظار می‌رود که روند این بازار در هفته چهارم آبان به صورت متعادل مثبت، اما با شیب کم رقم خواهد خورد.


وی همچنین درباره نماد‎‌های پیشتاز بازار سهام در هفته چهارم آبان هم گفت: پیش‌می‌شود که در این هفته شرایط معاملات برای نماد صنایع خودرویی و غذایی از وضعیت خوبی برخوردار بوده و این نماد‌ها بازدهی خوبی را به همراه داشته باشند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که سایر صنایع بورسی در حال پر کردن خرید‌های خود هستند، اما برای سرمایه‌گذاری که ایده کلی برای مدت زمان نسبتا طولانی مانند انتهای سال، می‌توان خرید‌های خوبی را متصور بود.

پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: