bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
امروزه با توجه به پیشرفت علم در صنعت باغبانی و باغداری انواع نهال اصلاح شده و دیرگل مختلف روانه بازار نهال می شود تمامی این نهال ها مزایا و معایب خود را دارند.

امروزه با توجه به پیشرفت علم در صنعت باغبانی و باغداری انواع نهال اصلاح شده و دیرگل مختلف روانه بازار نهال می شود تمامی این نهال ها مزایا و معایب خود را دارند. نهال های بادام به گونه های کاغذی و سنگی تقسیم می شود پس با این شرایط می توان بستگی به شرایط خاک و نوع بادام می توان نهال بادام را کاشت.

خرید فروش هال بادام تایید شده جهاد کشاورزی

نهالستان ملک زاده بزرگرتین تولید کننده نهال بادام دیرگل و خوشه ای، دارای نهال های تولید شده شناسنامه دار و آماده ارسال نهال به سراسر کشور می باشد نهال های بادام این مجموعه اصلاح شده و دیرگل می باشد برای خرید نهال از نهالستان ملک زاده با شماره تلفن 09143121107 تماس حاصل فرمایید.

بزرگترین نهالستان بادام در ایران

در کشور ما ایران انواع نهالستان ها فعالیت دارند که عمر بعضی از آنها بیش از نیم قرن می باشد که یکی از بزگترین نهالستان های بزرگ، نهالستان ملک زاده می باشد که بیش از 70 سال در زمینه تولید نهال فعالیت داشته است.

نهال های بادام دیرگل اصلاح شده مورد تایید جهاد کشاورزی

نهال بادام دیرگل تونو

نهال بادام دیرگل تونو نیمه سنگی محصول کشور ایتالیا می باشد این درخت به صورت خوشه ای باردهی دارد و بسیار دیرگل می باشد و رشد خیلی سریعی دارد بهتر هست نهال بادام تونو بیش از حد آبیاری نشود چرا که باعث خشک شدن درخت بادام تونو می شود این بادام زیر نظر جهاد کشاورزی وارد ایران شده و در اکثر نهالستان های بزرگ و معتبر موجود می باشد برای خرید نهال بادام تونو تماس بگیرید.

نهال بادام دیرگل آذر

نهال بادام دیرگل آذر گونه ای از بادام دیرگل است که به صورت خوشه ای باردهی دارد منشا اصلی بادام اذر کشور ایران می باشد و به نسبت سایر نهال های بادام بسیار دیرگل می باشد این درخت تا ارتفا از سطح دریا 2000 متر به خوبی رشد کرده و محصول تولید می کند.

محصول بادام اذر اواسط مرداد تا اوایل شهریور قابل چیدن هست برای خرید نهال بادام آذر خوشه ای با شماره تلفن 09143121107 تماس حاصل فرمایید

نهال بادام دیرگل فرانیس

این بادام از کشور فرانسه به جهان معرفی شده است و از محصول این بادام برای تولید اجیل استفاده می شود این بادام به نسبت آذر و تونو دیرگل تر هست پس برای کاشت این بادام زمین را به خوبی شخم بزنید و با فاصله های استاندارد چاله هایی حفاری کنید و نهال را بکارید.

خرید فروش نهال گلدانی میوه و بادام دیرگل در تهران

در نهالستان ملک زاده انواع نهال گلدانی میوه و بادام دیرگل موجود هست نهال های گلدانی در این مجموعه از بهترین نهال های مرغوب تولید شده است و برای احداث باغ های تجاری بسیار مناسب هست نهال های گلدانی بادام وسایر میوه جات در نهالستان ملک زاده موجود هست برای سفارش به بزرگترین نهالستان تماس بگیرید .

بهترین نهال گل محمدی برای کاشت

گل محمدی با عطر و بوی خاص و گل های خوش رنگ برای کاشت در هر باغی مناسب هست نهال گل محمدی گونه های مختلفی دارد که یکی از بهترین رقم ها نهال گل محمدی بی خار هست این گل محمدی مناسب برای کاشت در باغ و احداث مزرعه گل محمدی تجاری هست نهال گل محمدی اصلاح شده فوق العاده بوی زیادی دارد و تا چند صد متر بوی خوش آن به مشام می رسد. این نوع نهال گل محمدی در نهالستان ملک زاده موجود هست برای خرید نهال گل محمدی به سایت نهالستان مراجعه یا با شماره های موجود تماس بگیرید.

کاشت و نگهداری گل محمدی

نهال گل محمدی اصلاح شده در همه جای ایران به خوبی رشد می کند بهترین نوع نهال گل محمدی بی خار بریا کشات هست برای کاشت آن ابتدا چاله ای به عمق 50 سانت حفاری کیند سپس ریشه نهال گل محمدی را در چاله قرار دهدی و چاله را با خاک پر کنید سپس اقدام به آبیاری نهال گل محمدی کنید.

لیست نهال های گل محمدی در ایران

  • نهال گل محمدی بی خار آذربایجان
  • نهال گل محمدی کاشان
  • نهال گل محمدی آتشین
  • نهال گل محمدی سفید
  • نهال گل محمدی خاردار

جشنواره های گل محمدی

هر ساله موقع چیدن گل محمدی در شهر اسکو روستای گمبرف و عنصرود جشنواره گل محمدی برگزار می شود که از سراسر ایران گرشگر به این جشنواره تشریف می اورد برای خرید مرغوب ترین نهال گل محمدی گنبرف و قیمت نهال گل محمدی با شماره های سایت تماس بگیرید.

تماس:09143121107

سایت 303shop.ir nabnahal.com

آدرس نهالستان:آذربایجان شرقی گوگان نهالستان ملک زاده

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: