bazarnews

کد خبر: ۱۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
ارشاد تیمورتاش مدیربازاریابی شرکت MG در گفتگو با بازار نیوز؛
"ارشاد تیمورتاش" مدیربازاریابی شرکت "MG" از عرضه خودرو MG در ایران خبر داد و گفت: از اردیبهشت سال آینده این خودرو در بازارهای ایران حضور دارد، ضمن اینکه این شرکت قصد دارد سالی 2 محصول با تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا به سبد محصولات خود اضافه کند.
به گزارش بازار نیوز ، خودروی پرآوازه MG با یک قرن سابقه در جهان در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد. MG مخفف اسم آقای "موریس گاراج" انگلیسی است که در سال 1924 در شهر آکسفورد تولید شد. این خودرو تا سال 2011 با فراز و نشیب های بسیاری روبرو شد و در نهایت تملک این برند به شرکت های خودروسازی دیگری از جمله "بی ام دبلیو” و "اور” انگلیس هم رسید تا در نهایت یک شرکت معتبر چینی با نام "SAIC موتور" مالکیت این خودرو را بر عهده گرفت و از سال 2007 تاکنون تولید این محصولات در این شرکت انجام می شود. این خودرو اصیل پیش زمینه و ژن انگلیسی و اروپایی دارد و تاکنون به عنوان یکی از برندهای معتبر و با امکانات رفاهی خاص در تمامی نقاط دنیا جولان می دهد.

نمایشگاه خودرو بعد از 11 سال در شهر آفتاب برگزار شد و رونمایی از خودرو MG در این نمایشگاه علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده بود. تنوع در رنگ، تکنولوژی روز دنیا، شکل ظاهری زیبای خودرو و از همه مهمتر ساخت و تولید این خودرو در داخل کشور و در شهر تبریز باعث شد تا این خودرو به یکی از بهترین های این نمایشگاه تبدیل شود.

خودرو MG وارداتی نیست، تولید داخل است/ اشتغالزایی را افزایش می دهیم/ سالی 2 محصول به سبد محصولات MG  اضافه می شود
در همین خصوص "ارشاد تیمورتاش" مدیربازاریابی شرکت "MG"در خصوص آخرین وضعیت صنعت خط تولید این خودر در ایران و در تبریز  به بازار نیوز گفت: شرکت "سایک موتور" که بزرگترین تولید کننده خودرو در چین است و هفتمین گروه خودرویی بزرگ دنیا حساب می شود، سرمایه گذاری مشترکی با شرکت صنعت خودرو آذربایجان تشکیل داد و در همین راستا شرکتی به نام MG پارس موتور تشکیل شد که از سال جدید محصولات MG را که اولین محصول آن MG 360 است توسط صنعت خودرو آذربایجان تولید و وارد بازار ایران خواهد شد.

وی در خصوص شرایط فروش این خودرو از سال جدید اظهار داشت: شرایط فروش خودرو MG از فرودین و اردیبهشت آغاز می شود ضمن اینکه تولید اولیه را پشت سرگذاشته ایم و به مرحله تولید انبوه هم رسید ایم و قطعا از اردیبهشت ماه سال جدید خط تولید این خوردو به تولید انبوه خواهد رسید.

تیمورتاش با اشاره به اینکه خط تولید این خودرو کاملا آماده عرضه محصولات است، تصریح کرد: این خودرو  برای عید نوروز پیش فروش نمی شود ولی از اردیبهشت فروش این محصول در سراسر کشور آغاز می شود، ضمن اینکه ظرفیت تولید این خودرو سالانه 200 هزار دستگاه آن هم با تکنولوژی روز دنیا است که از سوی شرکت معتبر سایک موتور تجهیز می شود.

خودرو MG وارداتی نیست، تولید داخل است/ اشتغالزایی را افزایش می دهیم/ سالی 2 محصول به سبد محصولات MG  اضافه می شود

وی با اشاره به اینکه این خودرو در ایران مونتاژ می شود تصریح کرد:  ام جی مثل بیشتر شرکت های خودرو سازی فعالیت خود را آغاز می کند، محصولات در مرحله اول به صورت skd  و یا همان مونتاژ اولیه صورت می گیرد و در مرحله بعد قطعات بومی سازی می شود.

مدیر بازاریابی شرکت "MG" با اشاره به ویژگی های مثبت این خودرو گفت: خودروهای ام جی چند ویژگی خاص دارند. در مرحله اول به تکنولوژی روز دنیا مجهز هستند، ایمنی بسیار قوی به لحاظ بدنه،  امکانات و ترمز ها دارند از کیسه های هوا و استقامت لازم برخوردار هستند، از نظر ظاهری به روز هستند، ضمن اینکه نکته ای که در خصوص این خودرو بسیار حایز اهمیت است، کاهش مصرف سوخت خواهد بود که در بازار ایران مورد توجه خواهد بود.

تیمور تاش در خصوص بحث فنی و خدمات پس از فروش این خودرو گفت: MG پارس موتور در حال توسعه است و از 3 ماه پیش فعالیت این شرکت بر روی خدمات پس از فروش و توسعه شبکه فروش آغاز شده و قطعا اگر با این روال پیش برویم با یک طیف گسترده ای از شبکه عاملیت ها در خدمت آحاد مردم خواهیم بود.

وی در خصوص تعداد خودروهای وارداتی MG به ایران گفت: خوشبختانه در شرکت MG پارس موتور هیچ خودرویی وارداتی به ایران نداشته ایم. اینجا فقط موضوع تولید است ضمن اینکه مونتاژ و تولید این خودرو در ایران کاملا نهایی و 100 درصدی است تا در آینده ای نزدیک به آن درصدی که به وزارت صنایع تعهد داریم، هم برسیم.

خودرو MG وارداتی نیست، تولید داخل است/ اشتغالزایی را افزایش می دهیم/ سالی 2 محصول به سبد محصولات MG  اضافه می شود

مدیر بازاریابی شرکت MG با اشاره به برنامه های این شرکت برای بازارهای ایران گفت: از آنجایی که شریک تجاری این برند سایک موتور است و این شرکت جزو قدرتمندترین شرکت های جهان محسوب می شود برای بازار ایران برنامه های مدونی دارد، چرا که بازار ایران یک بازار رقابتی و تهاجمی است و به همین خاطر برنامه ای بسیار قوی در پیش رو خواهد داشت. به واسطه شریک تجاری این سرمایه گذار مشترک محصولات متنوعی را به بازار ایران عرضه خواهد کرد از جمله خودرو برقی و یا هیبریدی که به زودی وارد بازار ایران و بومی سازی می شود.

وی حضور و تولید این خودرو در کشور را یکی از عوامل اشتغال زایی خواند و گفت: با برنامه های مدون و پیش روی این شرکت در حال حاضر حدود 300 تا 350 نفر در کارخانه و حدود 80 نفر هم در بحث اداری این شرکت مشغول به فعالیت هستند ضمن اینکه در یک سال اول این تعداد از 80 به 300 و بالطبع به 400 نفر هم اضافه خواهد شد. نهایتا این شرکت تولیدی در دو بخش بازرگانی و تولیدی و دفتر تهران توانسته نیروهای زیادی را استخدام کند. پیش بینی ما این است که اگر این روال ادامه دار شود بتوانیم بحث اشتغال زایی را گسترش دهیم. ما 100 درصد به نیروی انسانی وابسته هستیم و قطعا توسعه این کارخانه بحث اشتغال زایی را زیاد می کند.

خودرو MG وارداتی نیست، تولید داخل است/ اشتغالزایی را افزایش می دهیم/ سالی 2 محصول به سبد محصولات MG  اضافه می شود

وی با اشاره به حضور خودروهای هیبریدی یا همان خودروی پاک برای جلوگیری از آلودگی هوا در کلان شهرها خبر داد و گفت: یکی از از اهداف ما ورود خودروهای هیبریدی و خودروهای برقی به بازار ایران است هر چند که  در حال حاضر برنامه خاصی برای اعلام نداریم اما در آینده نزدیک تمام خودرهای این شرکت در بازارهای ایران حضور خواهند داشت و از همین جا  قول بومی سازی هم خواهیم داد.

مدیر بازایابی شرکت MG در پایان با اشاره به اینکه بازار ایران یک بازار تهاجمی است گفت:  تلاش می کنیم تا تمام محصولات حاضر در این نمایشگاه را در بازار زیاد کنیم و در اولین گام قصد داریم خودرو سواری MG 350 و خودرو ساشی بلند IX5 را در کشور عرضه کنیم هرچند که در مهمترین برنامه این شرکت در نظر دارد که سالی 2 محصول با تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا به سبد محصولات ام جی اضافه کند.

خودرو MG وارداتی نیست، تولید داخل است/ اشتغالزایی را افزایش می دهیم/ سالی 2 محصول به سبد محصولات MG  اضافه می شود
خودرو MG وارداتی نیست، تولید داخل است/ اشتغالزایی را افزایش می دهیم/ سالی 2 محصول به سبد محصولات MG  اضافه می شود
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: