bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته چهارم اردیبهشت را متعادل دانست و صنایع خودرویی و همچنین صندوق‌های اهرمی را به عنوان پیشتازان این هفته بورس عنوان کرد.

گروه بانک بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛«حسن حسین‌نیا» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته چهارم اردیبهشت ماه اظهار کرد: بازار سهام در طول هفته‌های اخیر به صورت ممتد روند نزولی را شاهد بوده است. طی این روز‌ها حجم و ارزش معاملاتی بسیاری از نماد‌های بورسی افت چشمگیری را تجربه کرده است؛ لذا، با در نظر گرفتن این موارد می‌توان این انتظار را داشت که شرایط چند روز اخیر بورس همچنان در این هفته هم ادامه‌ پید کند؛ اما با این وجود احتمال دارد که در هفته پایانی اردیبهشت ماه وقایعی در بازار سرمایه رخ دهد که تعیین تکلیف هر یک از آن‌ها می‌تواند روندی خلاف این پیش‌بینی را برای بورس رقم بزند.

پیش‌بینی روند بورس در هفته چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی خودرو‌یی‌ها در این هفته
این کارشناس بازار سرمایه تعیین تکلیف موضوع اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را به عنوان یکی از وقایع موثر بر بورس در این هفته دانست و پیرامون آن توضیح داد: در صورت موافقت مجلس با اصلاحیه بند مذکور، می‌توان این انتظار را داشت که بازار سهام شرایط بسیار خوبی را متاثر از آن تجربه کند.


وی همچنین درباره نامه ۱۰ انجمن تولیدی کشور به مقام معظم رهبری درباره اصلاح نرخ نیمایی ارز هم گفت: در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که واکنش بانک مرکزی و دولت به این نامه چه خواهد بود؛ تعیین تکلیف چنین مسئله‌ای می‌تواند چشم‌انداز یک ساله‌ای را برای بازار سرمایه ترسیم کند.


حسین‎‌نیا تاکید کرد: اکنون با توجه به این موارد مهم، انتظار می‌رود که روند بازار سرمایه در هفته چهارم اردیبهشت ماه به شکل متعادل رقم بخورد.


این کارشناس بازار سرمایه همچنین درباره صنایع و یا نماد‌های پیشتاز این هفته بورس هم گفت: در صورت تعیین تکلیف موارد مذکور، وضعیت تمامی نماد‌ها به یک اندازه بهبود می‌آید، اما با این حال انتظار می‌رود که در این هفته صنایع خودرویی و همینطور صندوق‌های اهرمی بازار سهام از وضعیت خوبی در مقایسه با سایر نماد‌ها برخوردار باشند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: