bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته سوم خرداد ماه را متعادل توصیف و نماد‌های خودرویی را به عنوان پیشتاز این هفته بورس معرفی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «بهراد موسوی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته چهارم خرداد ماه اظهار کرد: بورس در طول چند هفته اخیر نتوانست که سطوح حمایتی خوبی برای روند صعودی داشته باشد؛ لذا با در نظر گرفتن این نکته پیش‌بینی می‌شود که روند بازار سهام در هفته پیش رو متعادل باشد.

پیش‌بینی بورس در هفته سوم خرداد ۱۴۰۳/ یکه‌تازی خودرو‌ها در این هفته
این کارشناس بازار سرمایه افزود: این وضعیت تا زمان تعیین تکلیف انتخابات ریاست ادامه خواهد یافت؛ با مشخص شدن این موضوع، بورس به تناسب نتیجه پیش آمده روند متفاوتی را نسبت به زمان حال حاضر در پی خواهد کرد.


وی همچنین در پاسخ به این سوالی پیرامون صنایع پیشتاز بازار سرمایه در هفته چهارم خرداد ماه هم گفت: همانگونه که در ابتدا هم به آن اشاره شد، بازار سرمایه اکنون در وضعیت متعادلی قرار دارد، به همین خاطر نمی‌توان انتظار این را داشت که در این هفته یک گروه بورسی خاص در مقایسه از شرایط بهتری برخوردار باشد، اما با این حال و با توجه به شرایط فعلی این بازار انتظار می‌رود که در هفته پایانی خرداد ماه گروه‌های خودرویی و سرمایه‌گذاری شرایط خوبی را تجربه کنند.

پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: