bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته نخست خرداد ۱۴۰۳ را متعادل دانست و نماد‌های بانکی و حمل و نقل را به عنوان پیشتازان این هفته بازار سهام معرفی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «بهنام علیخانی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته نخست خرداد ماه اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های نسبتاً ضعیف سهام در اکثر صنایع و همچنین کاهش سودآوری آن‌ها در فصل زمستان و سپس ارزش پایین معاملات خرد، پیش‌بینی می‌شود که روند بازار سهام در این هفته به صورت متعادل رقم بخورد.

پیش‌بینی بورس در هفته نخست خرداد ۱۴۰۳/ پیشتازی بانکی‌ها در این هفته
این کارشناس بازار سرمایه افزود: در شرایط فعلی نمی‌توان انتظار رشد پایدار و در عین حال بلند مدتی را برای بورس متصور شد. روند این بازار در این مدت صرفا همراه با نوسانات کوتاه مدت خواهد بود.


وی درباره علت این پیش‌بینی خود توضیح داد: بازار سهام در شرایط فعلی معلول سه ریسک مهم است که تصمیمات خلق الساعه، اطلاع رسانی دیر هنگام پیرامون سیاست‌های اقتصادی و همچنین اختلاف نرخ نیما و بازار غیررسمی از جمله مواردی هستند که ریسک صنایع دلار محو را افزایش می‌دهد.


علیخانی در پایان پیرامون نماد‌های پیشتاز این هفته بازار سهام هم گفت: انتظار می‌رود که در این هفته صنایعی همچون حمل و نقل و همچنین برخی سهام گروه بانکی به دلیل گزارش‌های مثبت ارائه شده و همینطور چشم اندازه مناسب این صنعت در شش ماهه نخست امسال از بازدهی و استقبال خوبی در بازار سهام برخوردار شوند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: