bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته سوم خرداد ماه را متعادل پیش‌بینی کرد و صنایع پتروشیمی و پالایشی را به عنوان صنایع مورد توجه این هفته فعالان بازار سهام معرفی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «فردین آقا بزرگی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته سوم خرداد ماه اظهار کرد: معاملات بورس در این هفته تغییر چندانی نسبت به هفته‌های قبل نخواهد داشت، به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود که روند بازار سهام در هفته آتی به صورت متعادل رقم خواهد خورد.

پیش‌بینی بورس در هفته سوم خرداد ۱۴۰۳/ کدام صنایع در این هفته مورد توجه فعالان بورسی قرار خواهد گرفت؟
این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، تحلیل‌های مرتبط با روند بازار سرمایه با درجه‌ای از خطا همراه خواهد بود.


وی تصریح کرد: در حال حاضر میزان بازدهی بازار سهام در مقایسه با سایر بازار‌های موازی از سرعت پایینی برخوردار است؛ لذا، به دلیل ارزندگی بالای این بازار پیش‌بینی می‌شود که علی‌رغم وقوع برخی اتفاقات منفی و یا اتخاذ تصمیمات بر ضد بازار سرمایه، روند رو به رشد بورس تا پایان سال جاری تداوم پیدا کند.


آقا بزرگی همچنین درباره صنایع پیشتاز این هفته بورس هم گفت: با توجه به شرایط خنثی بازار سرمایه در این هفته، نمی‌توان انتظار این را داشت که صنایع خاصی از بازدهی خوبی در مقایسه با سایر صنایع برخوردار شود، اما با این حال پیش‌بینی می‌شود صنایع پالایشی و پتروشیمی در این هفته نسبت به سایر نماد‌ها مورد توجه فعالان بورسی قرار بگیرند.

پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: