bazarnews

کد خبر: ۱۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
رئیس دیوان محاسبات کل کشور با حضور در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس از فازهای ۱۹ و ۱۳ پارس جنوبی بازدید کرد و با حضور بر روی سکوهای گازی پاس جنوبی از نزدیک در جریان نحوه تولید گاز قرار گرفت.
بازار نیوز - «عادل آذر» رئیس دیوان محاسبات کشور به همراه «علی کاردر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز از فازهای 19 و 13 پارس جنوبی بازدید کردند.

پیگیری خبرنگار ما حاکی از این است که هزینه های مالی طرح های پارس جنوبی، مشکلات بر سر راه توسعه آنها و همچنین آخرین وضعیت پیشرفت پروژه ها از عمده مباحث مطرح شده در این بازدیدها بود.

بر اساس گزارش شرکت نفت و گاز پارس، «علی کاردر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، «محمدمشکین فام» مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، «عادل آذر» رییس کل دیوان محاسبات کشور را در بازدید از پروژه های صنعتی پارس جنوبی همراهی کردند. این هیات از فازهای 19 و 13 پارس جنوبی و همچنین سکوهای برداشت گاز در خلیج فارس، بازدید کردند.

همچنین جلسه ای بمنظور ارایه گزارشی از منطقه و مشکلات کاری با حضور معاونان وزیر نفت و مدیران پارس جنوبی در حضور رییس کل دیوان محاسبات کشور برگزار شد. 
تسنیم
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: