bazarnews

کد خبر: ۲۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
شرکت خودروسازی مزدا قیمت مزدا 3مدل 2018 را 18095 دلار اعلام کرد.
بازار نیوز - پیرو خبری که چندی پیش منتشر شد، مزدا تأیید کرده بهای مزدا 3 مدل 2018 از  آغاز خواهد شد. این مدل به‌روز شده که هم‌اکنون وارد نمایندگی‌های مزدای آمریکا شده دارای برخی تغییرات از جمله سیستم ترمز شهری هوشمند است.

مدل پایه مزدا 3 اسپورت به‌صورت استاندارد با استارت دکمه‌ای، شیشه‌ها و قفل مرکزی برقی و سیستم اطلاعات سرگرمی 7 اینچی کانکت مزدا عرضه می‌شود. نیروبخش این مدل پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 155 اسب بخار است. اما یک پله بالاتر مزدا 3 تورینگ با بهای آغازین 20090 دلار قرار دارد که از امکانات آن می‌توان به صندلی راننده با تنظیم برقی در 6 جهت، غربیلک فرمان و صندلی‌های چرمی اشاره کرد. این خودرو همچنین به برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، چراغ‌های جلوی خودکار و صندلی‌های جلوی گرم شونده مجهز است. 

تغییرات این خودرو کم هستند اما برخی از آن‌ها عبارت‌اند از آینه‌های جدید، نگه‌دارنده عینک آفتابی بالای سر و رینگ‌های آلیاژی بازطراحی شده با تِم نقره‌ای تیره؛ اما مهم‌تر از همه اینکه این خودرو هم‌اکنون به پیشرانه 2.5 لیتری اسکای اکتیو G با خروجی 184 اسبی مجهز شده است. 

جدای از پیشرانه و تجهیزات جدید، مزدا 3 تورینگ هم‌اکنون پکیج‌های سفارشی جدیدی را ارائه می‌کند که شامل مونروف، رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM و سیستم صوتی Bose با نه بلندگو می‌باشد. اما بهای مدل کاملاً فول گرند تورینگ از 23145 دلار آغاز می‌شود و دارای صندلی‌های چرمی و هدآپ دیسپلی می‌باشد. این خودرو به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلو و عقب LED سود می‌برد. 

خریداران همچنین می‌توانند پکیج تجهیزات پریمیوم را سفارش دهند که هزینه‌ای 1600 دلاری داشته و شامل غربیلک فرمان گرم شونده، آینه عقب با تیره شوندگی خودکار و طیفی از تجهیزات کمک‌راننده همانند کروز کنترل راداری و دستیار حفظ خودرو بین خطوط می‌باشد.
برچسب ها: مزدا ، مزدا 3 ، قیمت مزدا 3
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: