bazarnews

کد خبر: ۲۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
طارمی علیرغم تلاش های فراوان نتوانست به رویای اروپا دست بیاید.
بازار نیوز -  طارمی راضی به رفتن به ترکیه و یونان بود اما هر بار اتفاقی مانع از این انتقال شد. احتمالا طارمی آن زمان اسم این اتفاقات را می‌‌‌گذاشت بدشانسی. حالا اما بعد از گذشت دو سال با نگاهی به اتفاقاتی که افتاده می‌شود این عنوان را عوض کرده و با اسم «شانس بزرگ» از آن یاد کرد. بیایید تاریخ را همانگونه که طارمی دوست داشت بنویسیم. این که طارمی راهی ریزه‌اسپور شده  و بدون مشکلاتی که او را راضی به برگشت کرد در این تیم می‌‌ماند و حتی به ترکیب اصلی هم می‌رسید. سقوط به لیگ دسته دوم ترکیه سرنوشت پایان فصل او می‌شد. ریزه اسپور فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه شانزدهم در میان هجده تیم راهی لیگ دسته دوم ترکیه شد تا پایانی بسیار بد داشته باشد.

رویای دوم حضور در یونان بود. رویایی که حالا با دومین آقای گلی طارمی کمی بزرگتر از اولی بود. حضور در لیگ اروپا هم آن را بزرگتر و جذابتر می‌کرد. این بار احتمالا شانس در شکل و شمایل طاهری و مبلغ بالای رضایت‌نامه به داد طارمی رسید و او را در پرسپولیس نگه داشت. نیازی نیست این فصل به پایان برسد، تا همین‌جای کار هم این شانس بزرگ به خوبی خودش را نشان داده. طارمی اگر به پانانیوس رفته بود نه تنها قرار نبود لیگ اروپا را با چشمانش ببیند بلکه حالا کابوس‌های این روزها میهمان خواب‌‌هایش بود. کابوس‌هایی که دو بازیکن فعلی تیم ملی با آن دست به گریبان هستند و روزهای سختی برایشان رقم خورده است.

فارغ ازاین که این اتفاقات منجر به چه نتیجه‌ای خواهد شد بی‌شک دردسرهای پیش‌آمده و لیگ اروپایی که از دست رفت، سرنوشت خوبی برای هیچ بازیکنی نیست. طارمی تا به حال دوبار از سرنوشت بد فرار کرده است. سرنوشت بدی که به شکل رویای اروپایی بوده است.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: