bazarnews

کد خبر: ۲۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
وزیر پیشنهادی دفاع گفت: نیروهای مسلح برای گرفتن انتقام خون شهید حججی و همه شهیدان ترور، هم‌قسم شده و انتقام سختی از تروریست‌های داعش خواهند گرفت.
بازار نیوز - امیر سرتیپ حاتمی که از سوی رئیس جمهور به عنوان گزینه وزیر دفاع در دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است، طی سخنانی در جمع معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه وزارت دفاع در تقویت اقتدار و امنیت ملی، ایجاد بازدارندگی و پشتیبانی موثر از نیروهای مسلح برای دفاع از ملت وحریم دین و میهن تصریح کرد: وزارت دفاع در چهار سال گذشته با مدیریت جهادی و عالمانه برادر عزیز سردار دکتر حسین دهقان و همکاری، همدلی، مشارکت فعال و تلاش جهادی همه همکاران با وجود مشکلات و موانع، شاهد پیشرفت های افتخار آمیزی در همه حوزه ها بوده است.

امیر حاتمی تلاش همه جانبه برای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، راهبردهای دولت دوازدهم و اهداف سند چشم انداز توسعه با اجرای دقیق برنامه 5 ساله ششم را از اهم برنامه های خود ذکر کرد و افزود: تقویت روز افزون توان موشکی، هوایی، دریایی و رزم زمینی و روز آمدسازی تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح متناسب با شرایط تهدید از اولویت‌های راهبردی وزارت دفاع در دوره جدید است.

وی خاطر نشان ساخت: همانگونه که در دولت یازدهم رشد کیفی و کمی در زمینه های مختلف به خوبی مشهود و ملموس بوده به فضل الهی این روند در دوره آینده نیز با قدرت، صلابت و شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت.

امیر حاتمی همچنین با اشاره به جنایت اخیر داعش در به شهادت رساندن شهید محسن حججی با عرض تبریک و تسلیت به خانواده مکرم و داغدار این شهید والامقام تأکید کرد: نیروهای مسلح برای گرفتن انتقام خون این شهید بزرگوار و همه شهیدان ترور هم قسم شده و انتقام سختی از تروریست های داعش، این مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

تسنیم
برچسب ها: داعش ، وزیر ، دفاع
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: