bazarnews

کد خبر: ۲۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
نماینده ارومیه:من این کار را کردم تا رییس جمهور و وزیر جهاد بدانند جلوی ورود میوه خارجی را بگیرند. این کار را عمدا کردم و می‌دانستم یک سری فضول هستند!
بازار نیوز - لایحه مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی (اعاده شده از شورای نگهبان) یکی از موضوعاتی است که در دستور کار جلسه علنی امروز- سه شنبه،‌31 مرداد- مجلس جای گرفت.

هنگامی که مهرداد لاهوتی در رابطه با این موضوع در حال صحبت بود، گویا نادر قاضی پور با حضور در جایگاه هیات رئیسه مانع شد تا پزشکیان- که ریاست مجلس را برعهده داشت-  به صحبت‌های لاهوتی گوش کند. لاهوتی چندین بار با مخاطب قرار دادن پزشکیان تلاش کرد تا توجه او را به خود جلب کند اما زمانی که این خواسته ممکن نشد، او با خنده با قاضی‌پور گفت: آقای قاضی پور! یک گلابی خوردید... حالا بگذارید من حرف بزنم.

این جمله لاهوتی باعث شد تا قاضی پور از هیئت رئیسه بخواهد که براساس آیین نامه در تذکری پاسخ لاهوتی را بدهد. او گفت: آقای لاهوتی گاهی ناروا تهمت می زنند! همکاران عزیز! آذربایجان منبع تولید میوه است اما میوه را کیلویی هزار تومان هم از مردم نمی خرند. من این کار- گلابی خوردن در جلسه رأی اعتماد- را کردم تا رییس جمهور و وزیر جهاد بدانند جلوی ورود میوه خارجی را بگیرند. این کار را عمدا کردم و می دانستیم یک سری فضول هستند، فضول ها هم عکس می اندازند! من نوکر کشاورزان هستم. نه رانت خوردم و نه اختلاس کردم. فقط از کشاورزان دفاع کردم.

در بخشی از جلسه امروز مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس اصلاحیه‎ای را در مورد رای گیری برای کابینه قرائت کرد. به گفته وی در روز رای گیری، آرا اخذ شده آخوندی،‌ 188 رای موافق، 75 مخالف و 14 ممتنع اعلام شده بود. در جمع اینها در نگارش اشتباه صورت گرفته است. ایشان 198 رای موافق و یک رای باطله داشتند. باقی آرا هم به همان شکل قبل است

خبرانلاین
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: