bazarnews

کد خبر: ۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
مدیرعامل ایساکو خبرداد
مدیرعامل ایساکو از لغو و تعلیق مجوز ۱۲ نمایندگی خبر داد و گفت: در سامانه جدید ایساکو شرایطی ایجاد شده تا مشتری ضمن ورود به سامانه، اطلاعات فنی و مورد نیاز را به صورت آنلاین کسب کند.
بازارنیوز-  سید رضا حسینی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو با اشاره به اینکه پیش از این سیستم به صورت نوبت دهی بود، اظهارداشت: در سامانه جدید شرایطی ایجاد کردیم تا مشتری ضمن ورود به سامانه، اطلاعات فنی و مورد نیاز را به صورت آنلاین کسب کند.

حسینی به قابلیت های مختلف سامانه جدید اشاره کرد و گفت: با توجه به این که مشتری برای مراجعه حضوری با کمبود وقت روبرو است قابلیتی روی این سامانه ایجاد شده که به محض امشتری پس ثبت درخواست و اطلاعات مکان و خودرو خود در سامانه، نزدیک‌ترین موتورسوار به محل استقرار مشتری پیامی را دریافت می‌کند که باید جهت تعمیر و ارائه خدمت به این مشخصات مراجعه نماید.

وی افزود: این سامانه هزینه اجناس، قطعات و اجرت خدمات را برای مشتری نمایش می دهد، کافی است که مشتری کد قطعه را وارد کرده و اطلاعات را مشاهده کند.

حسینی در رابطه با عملکرد نمایندگی ها هم به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: درصددیم تا با ارائه خدمات مناسب رضایت بیشتر مشتریان را در سطح نمایندگی ها ایجاد کنیم البته باید یک نکته را هم عنوان کنم که با نمایندگی متخلف هم برخورد جدی را انجام خواهیم دادو به نحوی که در 5 ماهه نخست امسال عدم خدمت رسانی به مشتریان و تخلفات در زمینه گارانتی باعث شد تا 9 نمایندگی تعلیق و مجوز 3 نمایندگی هم لغو شود.
تسنیم
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: