bazarnews

کد خبر: ۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با بازار نیوز؛
نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص فسادهای بزرگ مالی گفت: فقط برکناری افراد فاسد که پول بیت المال را چپاول کرده اند کافی و منطقی نیست و باید تمام این پول ها به دولت باز گردانده شود.
محمدرضا بادامچی نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار بازار نیوز اظهار داشت: بحث فسادهای بزرگ مالی  به مجلس هم کشده شده و در کمیسیون به صورت جدی و محکم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و نهایتا در کلیات هم تصویب شده که به صورت منسجم با فسادها برخورد شود.
با خاطیان فساد مالی برخورد جدی شود/ باید قبح قضیه به جامعه بازگردد
هیچ کس فقط به برکناری افراد فاسد در راس کارهای دولتی راضی نیست و باید پولی که از بیت المال برداشته اند تمام و کمال به دولت باز گردانده شود.

وی در خصوص اقدامات مجلس برای جلوگیری از فسادهای مالی اضافه کرد: تصمیم گیری های اساسی در حال انجام است. در واقع همه به این نتیجه رسید اند که باید قبلا با فساد برخورد و آن را در نطفه خفه می کردند اما آنچه مهم است این است که باید برخورد های لازم برای مبارزه با فسادهای مالی انجام داد.

بادامچی تاکید کرد: باید مقررات و قانون به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد و آنهای که خیانت کرده اند به سزای اعمالشان برسند. باید تدابیر لازم اندیشیده شود و با خاطیان برخورد شود.

اتفاق فسادهای بزرگ مالی تاکنون در کشور آن هم توسط افراد سرشناس رخ نداد بود و باید قبح قضیه و موضوع پاکدستی به جامعه برگردانده شود و به صورت جدی با این افراد برخورد شود.

وی در خصوص برنامه مجلس برای برخورد با افرادی که خاطی شناخته شده اند تصریح کرد: تمام پرونده ها در خصوص این افراد به کمیسیون اصل 90 فرستاده می شود تا کارهای لازم در این باره صورت بگیرد. 

 مهم این است که نمایندگان به این مسئله توجه کنند تا مسیر تغییر کند و کمیسیون متخصص پیگیر این موضوع شود تا با بررسی کارشناسان زیر مجموعه و پژوهش گرا اقدام لازم به قانون باز گردد.

وی در خصوص دلایل فساد های مالی گفت: متاسفانه عدم توجه به فساد باعث شد تا آدم های نالایق بر مسند قرار بگیرند ضمن اینکه این افراد یکی پس از دیگری شناسایی می شوند. البته راهکارهای زیادی برای جلوگیری از حضور این افراد در راس کار وجود دارد که دولت اقدامات لازم را انجام داده است.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: