bazarnews

کد خبر: ۷۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
رشد غول‌های فناوری از جمله اپل و مایکروسافت باعث رشد شاخص‌های سهام آمریکا از جمله نزدک کامپوزیت شد و این در حالی است که شیوع موج دوم کرونا و رکوردشکنی شمار ابتلا به این ویروس نیز نتوانسته است تاثیری را بر بازار‌های سهام برجای بگذارد.

رشد شاخص نزدک با صعود غول‌های فناوری

به گزارش بازارنیوز به نقل از سی ان بی سی، بازار سهام آمریکا در اولین روز هفته تحت تاثیر صعود غول‌های فناوری از جمله اپل، مایکروسافت، آمازون و نتفلیکس بود.

شیوه موج دوم ویروس کرونا همچنان باعث احتیاط سرمایه‌گذاران است اما نتوانسته است تاثیری را که در شیوع موج اول بر جای گذاشته بود دوباره تکرار کند.

شرکت اپل در معاملات اولین روز هفته 2.62 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود در تمامی دوران‌ها رسید. تحلیل‌گر شرکت «کاون» در جدیدترین پیش‌بینی خود از قیمت سهام اپل بر این عقیده است که ارزش هر سهم اپل از 335 دلار به 400 دلار افزایش خواهد یافت و همین امر موجب رشد قیمت سهام اپل شد.

مایکروسافت نیز با افزایش 2.78 درصدی از جمله بهترین عملگر‌های بازار بود و باعث رشد شاخص داوجونز شد. همچنین آمازون و نتفلیکس با رشد به ترتیب 1.45 و 3.16 درصدی تاثیر بسیار مهمی را بر شاخص‌ها گذاشتند.

در این راستان شاخص داوجونز 153 واحد معادل نیم درصد افزایش یافت و شاخص اس اند پی 500 نیز 0/6 درصد در معاملات روز آغازین هفته رشد کرد. همچنین نزدک کامپوزیت نیز در سایه رشد غول‌های فناوری رشد بیش از 12 درصدی را در معاملات دیروز ثبت کرد.

با اقتصاد/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: