bazarnews

کد خبر: ۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
پیشنهاد یک نماینده مجلس برای ترمیم کابینه در حوزه اقتصادی:
محمد مهدی زاهدی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید به لزوم بهبود معیشت مردم گفت: اقتصاد کشور نیاز به جراحی دارد
بازار نیوز - محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: اقتصاد کشور نیاز به جراحی دارد، هنوز در این زمینه چشم انداز روشنی از دولت مشاهده نشده است و به همین دلیل ترمیم کابینه در حوزه اقتصادی نیز باید صورت گیرد. 

این نماینده مجلس دهم همراهی مجلس شورای اسلامی با دولت در رای اعتماد به سه وزیر کابینه و مصوبه مجلس در خصوص اصلاحیه بودجه سال 95 را نوعی «اتمام حجت با دولت» توصیف کرد و گفت: این همراهی ها باید از باب اتمام حجت تلقی شود . آثار و برکات آن را در زندگی مردم مشاهده کنیم.

زاهدی در باره موضوع استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در صورتی که استیضاح کنندگان بر موضع خود پافشاری کنند، روز دوشنبه هفته آینده جلسه ای با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و امضا کنندگان استیضاح در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این جلسه به سئوالات استیضاح کنندگان پاسخ خواهد داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی به محورهای استیضاح وزیر علوم نیز اشاره کرد و گفت: دغدغه های فرهنگی، قانون و مصوبه اسلامی شدن دانشگاه ها که اجرایی نشده است، عدم افزایش نرخ رشد علمی کشور، وضعیت فرهنگی دانشگاه ها، مسائل رفاهی و معیشتی دانشجویان و کارکنان و موضوع بورسیه ها، موضوع دانشگاه فنی و حرفه ای و بازنشسته کردند اساتید به خصوص اساتیدی که انقلابی و بسیجی بودند، از جمله محورهای درخواست کنندگان استیضاح است. 
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: