bazarnews

بلیطش با ما سفرش با شما

اگر تا به حال از وب‌سایت خرید آنلاین بلیط هواپیمای تراولچی استفاده نکرده‌اید، می‌توانید در جشنواره «بلیطش با ما، سفرش با شما» شرکت کنید و تنها با ثبت نام در سایت تراولچی شانس خود را برای قرعه‌کشی بلیط رفت و برگشت رایگان هواپیما به مقصد دلخواه امتحان کنید.


به گزارش سایت تراولچی، امروزه بیشتر مسافران به دنبال راهی برای سفر ارزان و طبق نیازهایشان هستند و دیگر کمتر کسی از پکیج‌های تور خصوصا برای سفرهای داخلی استفاده می‌کند و برای سفرهای خود از بین صدها سایت و اپلیکیشن مربوط به سفر، بلیط و محل اقامت خود را جست‌وجو می‌کنند و البته زمان زیادی را صرف پیدا کردن ارزان‌ترین و بهترین بلیط هواپیما و محل اقامت می‌کنند.

وب‌سایت و اپلیکیشن تراولچی با دسترسی به همه ایرلاین‌های داخلی و با پایین‌ترین قیمت بلیط‌های سیستمی و چارتری، این امکان را فراهم کرده است تا به جای جست‌وجو در سایت‌های مختلف فروش بلیط در کم‌ترین زمان ممکن و با یک جست‌وجوی ساده و سریع در وب‌سایت یا اپلیکیشن خرید بلیط آنلاین تراولچی، ارزان‌ترین بلیط هواپیمای موجود به مقصد مورد نظرتان را پیدا کنید.

اپلیکیشن‌های اندروید و ios تراولچی را هم می‌توانید از طریق وب‌سایت تراولچی و اپ استورها نصب کنید و به راحتی در هر زمان و هر کجا یک دستیار شخصی پرواز داشته باشید که به شما نزدیک‌ترین و ارزان‌ترین پروازها را پیشنهاد می‌دهد.

برای شرکت در جشنواره «بلیطش با ما، سفرش با شما»، تنها با ثبت نام در سایت تراولچی شانس خود را برای قرعه‌کشی بلیط رفت و برگشت رایگان هواپیما به مقصد دلخواه امتحان کنید.





انتشار محتوا:اخبار رسمی