bazarnews

همزمان با حضور گروه نرم افزاری قیاس در نمایشگاه بین المللی الکامپ 96 اتفاق می افتد:

گروه نرم افزاری قیاس با طرح "30 در 30 با قیاس" و با هدف معرفی محصولات و دستاوردهای خود حوزه های شرکتی متوسط و کوچک، در الکامپ 96 سالن 35، غرفه 338 حضور دارد.


به گزارش روابط عمومی گروه نرم افزاری قیاس، یعقوب دولتی مدیرعامل شرکت با اعلام حضور این شرکت در نمایشگاه الکامپ، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: شرکت راهکار نوین سیاق با هدف معرفی محصولات و دستاوردهای خود در سه حوزه ERP، سازمان های بزرگ، و شرکت های متوسط و کوچک توسط دو زیر مجموعه سیاق و گروه نرم افزاری قیاس در نمایشگاه حضور یافته است.

لازم به ذکر است پیشنهادات خاصی برای علاقه مندان به تهیه نرم افزارهای جامع و یکپارچه شرکتی و فروشگاهی در نظر گرفته شده است. همچنین گروه نرم افزاری قیاس قصد دارد اپلیکیشن اندرویدی حسابداری شخصی همراه خود که به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت را رونمایی کند.

مدیرعامل گروه نرم افزاری قیاس به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: غرفه گروه نرم افزاری قیاس به نشانی سالن 35، غرفه 338 در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک با حضور 112 مجموعه و شرکت فعال در حوزه کامپیوتر و الکترونیک از 30 تیرماه تا 2 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت www.gheyas.com بازدید کنند.





انتشار محتوا:اخبار رسمی