bazarnews

گروه تله بازاریابی، حلقه گم شده کسب و کارهای ایران

موج تکنولوژی ارتباطات باعث به وجود آمدن ارتباطات خوب و موثر شده است. پس طبیعی است که تلفن ابزار مهم در هر فروش تلفنی محسوب شود. حالا زمان آن رسیده است که تمام افراد حرفه‌ای در حوزه‌ی فروش به فروش تلفنی بپردازند و از این ابزار جالب توجه و حرفه‌ای در فروش کالاها و خدمات خود بهره ببرند.

 فروش تلفنی،تحولی که کسب و کار های ایرانی از آن استفاده نمی کنند.

وب‌سایت تله بازاریابی اولین و تنها وبسایتی است که در زمینه‌ی بازاریابی و فروش تلفنی تولید محتوی می‌‌کند. هدف ما ارائه‌ی تخصصی‌ترین و جدیدترین مطالب آموزشی در زمینه‌ی بازاریابی و فروش تلفنی است؛ در همین راستا مقالات، پادکست‌ها، کتاب‌های PDF و دوره‌های آموزشی مرتبط را در وبسایت خود نشر داده‌ایم.

یکی از اهداف مهم گروه تله بازاریابی، گردآوری بازاریابان و فروشندگان تلفنی در قالب باشگاه بازاریابان تلفنی است که بتوانیم گردهمایی های شش ماهه و سالانه برای به روزرسانی دانش و اطلاعات بازاریابان و همچنین شناخت و تشخیص نیازهای اساسی قشر بازاریاب و فروشندگان تلفنی در سراسر کشور است.

وبسایت تله بازاریابی در ششم دی ماه 1395 راه انداری شده است و به دلیل عملکرد تخصصی خود، بسیار سریع در میان مخاطبان خود جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و اعضای آن روز به روز در حال افزایش است.

تلاش ویژه‌ی ما برای برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین است که مشکل رفت و آمد و البته دوری مسافت را برای شهرستان‌ها مرتفع کرده است. برای استفاده از دوره‌های آموزشی آفلاین به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه کنید.

مؤسس وب‌سایت تله بازاریابی علی محمدی است؛ وی محقق، نویسنده و مدرس دوره‌های بازاریابی، فروش و ارتباطات موثر تلفنی است. محمدی در سال 1395 باشگاه بازاریابان تلفنی را نیز تاسیس کرد.





انتشار محتوا:اخبار رسمی