bazarnews

کد خبر: ۱۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
هیوندای سانتافه 2017 در بخش امنیتی و یک گارانتی تعویض استثنایی آماده رقابت با هم رده های خود در بخش خودرو های شاسی بلند است.
بازار نیوز - تمامی مدل های سانتافه 2017 دارای یک موتور 3.3 لیتری شش سیلندر توربوشارژ هستند. تمامی تیپ های این مدل دارای موتوری بنزینی هستند و گزینه هیبریدی برای آن وجود ندارد. تمامی مدل ها به صورت طبیعی دیفرانسیل جلو هستند و دو دیفرانسیل بودن یک گزینه جدا محسوب می شود. این خودرو دارای یک جعبه دنده 6 سرعته Shiftronic و سیستم eco به منظور تعویض دنده هرچه نرم تر است.
 
فضای داخلی:
مدل محدود Ultimate سانتافه 2017 دارای یک سقف پانورامیک است. تنظیمات تهویه برای راننده و دیگر سرنشین جلو جداگانه و خودکار صورت می گیرد و تمامی تیپ ها دارای سیستم "CleanAir Ionizer" هستند. گزینه هایی مثل سیستم صوتی فوق العاده، کنترل بلوتوثی، ترمز پارک الکترونیکی، ورودی های گوشی های هوشمند، USB و کابل AUX در تمامی مدل های این ماشین موجود هستند. اما صفحه نمایش 8 اینچی لمسی دارای GPS فقط بر روی مدل Limited Ultimate موجود است.
 
بدنه و طراحی:
این قسمت از این خودرو دارای جزئیات بسیار زیادیست. آینه های تا شو برقی مجهز به گرم کن، سیستم هشدار آینه بقل ها، دستگیره های در از جنس کروم، چراغ های LED وLED Daytime Running Light همگی جزو ویژگی های طراحی خارجی این خودرو هستند.
 
ویژگی های امنیتی:
این خودرو دارای گزینه های امنیتی بسیاری است. از مهمترین های آن می توان به سیستم کمکی تعویض خطوط، دوربین و سنسور دنده عقب، دوربین هایی که دیدی 360 درجه را در اختیار ما می گذاند، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار خروج از خطوط، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل کشش و ترمز های ABS و EBD است.
قیمت این محبوب کره ای از 30800 دلار آغاز می شود که مدل SE آن است، مدل Limited 34950 دلار و قیمت مدل Limited Ultimate 39400 دلار ارزش دارد.
 خودروکار
 
هیوندای سانتافه 2017 چند؟ + تصاویر
هیوندای سانتافه 2017 چند؟ + تصاویر 
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: