bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
عضو سابق هئیت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی با بیان اینکه گرانی بسته‌های اینترنتی تاثیر چندانی بر فعالیت کسب و کار‌های آنلاین نخواهد داشت، گفت: با وقوع این اتفاق، فقط مصرف‌کننده است که متحمل هزینه‌های بیشتری می‌شود؛ اکنون کیفیت پایین اینترنت آزاردهنده‌‎تر از گرانی آن است.

گروه دیجیتال بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «محمد رضا الفت نسب» عضو سابق هئیت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تاثیر افزایش ۳۰ درصدی بسته‌های اینترنت بر فعالیت کسب و کار‌های این حوزه، اظهار کرد: امروزه اینترنت به یکی از نیاز‌های اساسی مردم تبدیل شده و با توجه به اهمیت آن در زندگی روزمره ما، تاکنون مصرف‌کنندگان، برخی از رسانه‌ها و چهره‌های مطرح کشور، واکنش‌هایی را نسبت به این موضوع از خود نشان داده‌اند.

کسب و کار‌های اینترنتی مصون از گرانی اینترنت/ کیفیت پایین اینترنت آزاردهنده‌‎تر از گرانی آن است
عضو سابق هئیت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی افزود: افزایش ۳۰ درصدی بسته‌های اینترنت تاثیر چندانی بر فعالیت کسب و کار‌های اینترنتی ندارد، بلکه این مصرف‌کننده است که متحمل هزینه‌ و زحمات بیشتری می‌شود.


وی عنوان کرد: استفاده از خدمات اینترنتی اعم از خرید کالا و دریافت خدمات مانند حمل و نقل، آموزش، سرگرمی از جمله مواردی هستند که بستر‌های اینترنتی برای مردم فراهم کرده بودند، اما اکنون با گران شدن آن، مصرف‌کنندگان هم دچار مشکلات می‌شوند.


الفت نسب متذکر شد: از طرفی دیگر، اپراتور‌ها بار‌ها اعلام کرده بودند که هزینه‌های استفاده از اینترنت سالهاست که افزایش پیدا نکرده؛ لذا نمی‌توانند زیرساخت‌های لازم را به روزرسانی کنند.


این کارشناس تاکید کرد: مصرف‌کنندگان پس از افزایش قیمت بسته‌های اینترنت این توقع را دارند که بتوانند از اینترنتی پایدار و با کیفیت استفاده کنند، اما متاسفانه، در برخی نقاط کشور آن طوری که شایسته است، در اختیار مصرف‌کنندگان قرار نمی‌گیرد؛ لذا در قیاس با موضوعی مثل گرانی، این کیفیت پایین است که مصرف‌کنندگان را آزار می‌دهد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار آن، استفاده از فیلترشکن برای برخی از شبکه‌های اجتماعی، مورد دیگری است که در مقایسه با گرانی، از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: