bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
در نشت خبری مطرح شد؛
مدیرعامل بورس تهران در نشست خبری یه تشریح آخرین وضعیت بورس تهران و جزئیات عملکرد آن پرداخت.

گروه بانک و بورس بازارنیوز_ سعید ترکاشوند؛ «محمود گودرزی» مدیرعامل بورس تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون چالش های بورس تهران گفت: ما تاکنون مشکلات متعددی درباره پروژه ساختمانی بورس داشتیم، اما با این حال گام های موثری برای حل این مسائل از جمله اخذ پایان کار ساختمان بورس تهران برداشته شده است.


مدیرعامل بورس تهران همچنین درباره تعداد کم عرضه اولیه های این بورس در مقایسه با فرابورس تصریح کرد: وجود چنین مسئله‌ای به اندازه شرکت ها بازمی‌گردد، اما با تغییرات ایجاد شده شرکت های متوسط هم وارد بورس تهران شده‌اند.


وی درباره سوالی پیرامون تغییرات ایجاد شده در سایت بورس تهران پاسخ داد: در حال حاضر این سایت به دنبال ارتباط گیری با فعالان بازار سرمایه بوده و با توجه به برنامه‌های توسعه ای پیاده شده بر به‌روز رسانی جدید این سایت، تعاملی بودن را می‌توان به عنوان نقطه قوت آن دانست.


گودرزی ادامه داد: در به روز رسانی جدید سایت بورس تهران سامانه‌های مربوط به تالارهای منطقه‌ای هم در این سایت بورس تهران اجرا و تمام اطلاعات به صورت مرکز داده در یک جا جمع خواهد شد.


مدیرعامل بورس تهران همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت صندوق پوشش ریسک هم توضیح داد: هدف اساسی صندوق پوشش ریسک این است که علاقه مندان بازار مشتقه و اختیار معامله بتوانند با صندوق پوشش ریسک با مدیریت حرفه‌ای ها وارد بازارهای مشتقه شوند، مدیران این صندوق‌ها قرار است با پرتفوی بیشتر ابزار نوین، این صندوق را فعال کنند.


وی همچنین در باره علت عدم تجدید ارزیابی دارایی‌های بورس تهران هم تصریح کرد: ۲۲ تالار منطقه‌ای داریم که املاک و دارایی‌های متعدد داریم، اخذ پایان کار ساختمان سعادت آباد به دنبال رفع مشکلات است و با خرید زمین برای ایجاد پارکینگ جدید بوده و بعد از آن شرکت می‌تواند تجدید ارزیابی داشته باشد.

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: