bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک با اشاره به کمبود لاستیک‌های پرایدی و پژویی در بازار، بروز اخلال در سامانه را به عنوان عامل متوقف کننده توزیع لاستیک دولتی معرفی کرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «محمد رضا آل سارا» رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک در گفتگو با بازارنیوز پیرامون گلایه تعدادی از متقاضیان دریافت تایر دولتی در طول چند روز اخیر اظهار کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و تنها مشکل آن به اختلالی بازمی‌گردد که برای سامانه وزارت صمت پیش آمده است. در صورت رفع این اختلال، توزیع و تحویل تایر دولتی به متقاضیان آن مجدداً از سر گرفته خواهد شد.

کمبود تایر‌های پرایدی و پژویی در بازار/ اخلال سامانه، توزیع تایر دولتی را متوقف کرده است
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تصریح کرد: اکنون در توزیع هیچ یک از سایز‌ لاستیک‌ها به جز تایر ‎ ۱۳و ۱۴ که لاستیک پرایدی و پژویی محسوب می‌شوند، هیچ مشکلی وجود ندارد. توزیع بیشتر تایر‌های مذکور نیاز به حمایت بیشتر تولیدکنندگان در سطح عرضه دارد. 


وی همچنین درباره ادعای رئیس انجمن صنفی صنعت تایر مبنی بر بی‌کیفیت بودن لاستیک‌های وارداتی هم گفت: لاستیک‌های وارداتی اگر استاندارد‌های لازم را نداشته باشند، امکان ثبت سفارش و یا ورود به کشور را پیدا نخواهند کرد؛ لذا، آنها از کیفیت لازم برخوردار بوده‌اند که اکنون در بازار عرضه می‌شوند.


آل‌سارا همچنین درباره متفرقه بودن برند‌های این تایر‌ها گفت: اکثر لاستیک‌های وارداتی از مبدا کشور‌های چین، مالزی، تایلند و اندونزی وارد ایران می‌شود؛ سابقه فعالیت این کشور‌ها مختص به زمان حال نبوده و آنها از مدت‌ها قبل هم در بازار لاستیک کشور حضور داشته‌اند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: