bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
در نشست خبری مطرح شد؛
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به محدودیت خدمات و همچنین افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی، گفت: هر دوی این موارد تخلف بوده و در صورت احراز تعمدی بودن آن، با تاکسی‌های اینترنتی متخلف برخورد خواهد شد.

گروه صنعت معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «احمد اصانلو» رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حاشیه نشستی، پیرامون اقدام جدید اسنپ در افزایش نرخ کرایه‌ها به بهانه حذف گزینه عجله دارم، گفت: برخی از این تاکسی‌های اینترنتی برای اینکه ثابت کنند که حذف این گزینه امری غلط بوده، متوسل به محدود کردن خدمات و یا افزایش کرایه‌ها شده‌اند.

اخطار مجدد تعزیرات به «اسنپ» / اصانلو: افزایش کرایه به بهانه حذف عجله دارم، تخلف است+ فیلم
رئیس سازمان تعزیرات افرود: هر دو رویه مذکور مصداق عینی تخلف بوده و در صورت احراز تعمدی بودن اجرا آنها، تاکسی‌های اینترنتی با برخورد جدی مواجه خواهند شد.


وی ضمن درخواست از مصرف‌کنندگان برای گزارش تخلفات تاکسی‌های اینترنتی، گفت: مردم در صورت مشاهده موارد این چنینی می‌توانند با برقراری ارتباط با سامانه ۱۳۵، شکایت خود را ثبت کنند. سازمان تعزیرات استان تهران هم موظف خواهد بود که با با اختصاص دو شعبه ویژه در تهران برای برخورد با تخلفات مربوط به تاکسی‌های اینترنتی را به سرعت رسیدگی کند.  



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: